|
25 de Novembre de 2008
Ha quedat clar amb la Copa Davis guanyada a l’Argentina, que el tennis espanyol pot estar orgullós de tenir un grapat de jugadors capaços de suplir la baixa que semblava insuperable de Rafa Nadal. Les lesions de Juan Martín del Potro, primer, i de José Acasuso, després, van pesar més en el resultat de la final que l’alarmant baixa forma de David Ferrer, però és innegable que ningú no donava ni un duro per aquest grup sense Nadal –anomenat equip B– que al capdevall va ser capaç de guanyar de manera absolutament inesperada, fins i tot pels més reputats sanedrins del tennis de tot el món. Emilio Sánchez Vicario va jugar les seves cartes i va encertar al confiar en Feliciano i Verdasco.
Ara, el capità deixa l’equip i ja torna a sonar el nom d’Albert Costa pel càrrec. El lleidetà era l’home que volien els jugadors, però l’ínclit president de la federació espanyola, Pedro Muñoz, va imposar Sánchez Vicario. Emilio, doncs, va entrar amb mal peu, però ara surt per la porta gran. I s’ho ha ben guanyat, entre d’altres coses perquè es va posar decididament al costat dels jugadors quan va esclatar el lamentable episodi dels SMS que Muñoz va enviar als jugadors. I també en la polèmica quan el president va portar a Madrid la semifinal contra els Estats Units, tot enganyant els jugadors i el capità. Des d’aleshores, evidentment, ni es parlen.
El president, d’altra banda, va dir que no es presentaria a la reelecció al març de l’any que vé, però ja fa temps que està llançant missatges que conviden a pensar el contrari: “Si un número notable de federacions territorials em demana que em presenti, m’ho repensaré”, ha dit. S’ha rumorejat que Pedro Muñoz ha convidat 200 persones a veure la final de la Copa Davis amb totes les despeses pagades per la federació. Si això fos veritat l’escàndol seria majúscul perquè sóna a compra de suports.
En fi, que la cosa pot estar distreta els pròxims mesos. Però mentre veia els partits de la final de Mar del Plata, no pensava en tot això. No vaig poder deixar de pensar que estaria molt bé que algun dia Catalunya pogués guanyar la Copa Davis.
Visita el meu bloc
http://xbonastre.blogspot.com/
|
|
1349 |
0 |
Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs. Els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2012 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - Xavier Bonastre - Copa Davis: Hi ha vida sense Nadal