![]() |
16 de Juny del 2014
He visitat Jaume Sastre en el trenta-sisè dia de la seva vaga de fam. M'ha impressionat la sana determinació d'aquest mestre de secundària i la claredat i humilitat amb què presenta la seva acció no violenta.
I he pensat que calia escriure aquest article perquè potser massa gent no té prou clar el perquè de la protesta de Jaume Sastre. Perquè si bé és evident que ell defensa el sistema educatiu que pretén ser anorreat per les política educativa del president Bauzá, cal deixar clar que Jaume Sastre demana amb la seva acció que el president balear dialogui amb els mestres. Que hi parli, que faci possible espais de discussió i finalment d'entesa per tal de reconèixer i considerar la comunitat educativa balear com una part imprescindible per adoptar qualsevol reforma que afecti el sector.
Em sembla enormement il·lustratiu que la resposta del govern...
Continuar llegint...
Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs, és un espai gratuït i els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2022 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - Victor Terradellas