|
26 de Febrer de 2009
|
|
33 | 2792 |
| Salvador (Llívia) | 27-02-2009 - 00:25 |
| Tenia un Clar País. Me'l van robar. Al cap de tres-cents anys el lladre diu que l'assumpte "ha prescrit", que ja no "està de moda" reclamar res. No és català qui argumenta així. Espanyols, cap a espanya que per a vosaltres bufen mals vents. | |
| Josep Francesc (Granollers) | 27-02-2009 - 00:32 |
| Molt ben dit Victor! un plaer llegir-te (un cop més) | |
| Mel (Sant Pol de Mar) | 27-02-2009 - 00:53 |
| Curiós el comentari de Ejército Español i molt millor la resposta d'en Pere. I jo que no paro d'al.lucinar escoltant o llegint bajenades de gent que només fa que posar aigua al vi, això si, amb educació i la majoria de vegades en castellà. | |
| Àlex (Barcelona) | 27-02-2009 - 10:29 |
| Gràcies Víctor per pujar la tensió dels sociates cada dia amb els teus articles. T'odien a mort perquè els desemmascares i els deixes deixes en pilotes, però no poden deixar de llegir-te. Fas com el foc, primer els hipnotitzes i després els rosteixes. | |
| Lluís Queralt (Moià) | 27-02-2009 - 10:39 |
| Avui mateix he rebut la resposta de l'Ombudsman europeu a una pregunta meva sobre l'ús de la llengua a Europa i em diu exactament el mateix que diu aquí en Víctor, que no hi poden fer res perquè el govern espanyol ho impedeix. És culpa d'Espanya. | |
| Toni (Errenteria) | 27-02-2009 - 11:31 |
| Molt bé Víctor. Ens veeurem a Brussel.les. I si no ens veiem, millor, senyal que hi haurà molta gent com així promet. | |
| Antisociata (Barcelona) | 27-02-2009 - 11:36 |
| No et donis tanta importància. Ningú no t'odia a mort. No et critiquem pel teu independentisme, sinó per la teva deshonestedat: dius defensar el diàleg però no toleres la més mínima crítica, a diferència dels altres opinadors d'e-notícies | |
| Xavier (Barcelona) | 27-02-2009 - 12:11 |
| Antisociata, quan aniràs al psiquiatra? Mira que és malaltís que un fantasma sociata com tu ple d'autoodi es digui antisociata.Que estàs enamorat del Victor que estàs pendent d'ell tot desde que et lleves fins que ten vas a dormir? Te la peles massa, noi | |
| Perot (Barcelona) | 27-02-2009 - 12:17 |
| Xavier: no facis cas d'aquest botifler que es diu Antisociata. Es un malalt que corre per aquí i que davant del Victor s'escagarrina. Per això envia anònims per la xarxa. Viu al meu barri, va venir el Montilla i li queia la baba donant-li la ma. | |
| ferran margarit (barcelona) | 27-02-2009 - 13:11 |
| els espanyols son uns mentiders compulsius, no paren de dir que els independentistes som minoria, peró tenen una por crónica de que es faci un referendum sobre el tema, a veure quin dia proclamem la independència i passem d´aquesta gent. | |
| Jorge (L'H) | 27-02-2009 - 16:23 |
| A l'iluminat de Llivia, aclarir-li que abans de Felip V Catalunya ja formaba part de l'imperi Espanyol...es que sembla que el pobre no se n'havia enterat...no cal que em donis les gràcies! | |
| Jordi (Hospitalet de Llobregat) | 27-02-2009 - 19:06 |
| S il·luminat del Jorge, aclarir-li que abans del 1714 Espanya no existia. És que sembla que el pobre no se n'ha assabentat. No xal que em donis les gràcies! | |
| cati (Roses) | 27-02-2009 - 19:12 |
| Jorge l'Hospitalet Crec que no és exacte. Teniem l'emperador en comú, però les lleis eren nostres i els diners tenien que venir a Catalunya a demanar-los. Olaguer de B: Tens raó, Esquerra ha posat funcionaris com l'Anna Terron. En son responsables. | |
| Jorge (L'H) | 27-02-2009 - 19:47 |
| Cati, de Roses, si xata si que és exacte: teniem lleis pròpies, un sistema fiscal collonut i unes institucions amb un grau d'autonomia elevadíssim, pero formavem part de l'Imperi espanyol...I al que diu que Espanya no existia, que deixi de fer el ridícul | |
| Jordi (Hospitalet de Llobregat) | 27-02-2009 - 20:07 |
| Jorge, deixa de fer el ridícul com un analfabet. Espanya no existia. Existia Castella, Espanya era el deliri d'imperialistes com tu que necessitaven massacrar pobles per ser alguna cosa i al final no sou una puta merda. Mira Zapatero al G-20. Ha, ha,ha! | |
| Jordi (BCN) | 27-02-2009 - 20:41 |
| A Brussel·les hi aniran, com a molt, 1000 persones. Després de llançar els quatre crits de sempre, faran un balanç "molt positiu"de la jornada. I també tindran la barra de dir que representen el conjunt de Catalunya, és clar! Patètic... | |
| Shaudin (Canada) | 27-02-2009 - 20:44 |
| Per a aquells que us embulleu amb la història: fins a arribar al segle XVIII Catalunya va conservar una estructura institucional independent, la seva pròpia moneda, els seus propis sistemes fiscal i de duanes i, naturalment, la seva pròpia llengua. La incorporació de Catalunya dins l Estat espanyol comença després del 1714 amb la incorporació al Consell de Castella, es a dir que políticament Catalunya quedà incorporada a l Estat castellà. El Consell de Castella va esdevenir l Estat Espanyol. Però tant és tot plegat, si un poble, una nació, vol ser independent té tot el dret del món a ser-ne. No hi ha res a debatre. És fins i tot absurd que avui en dia alguns encara ho qüestionin. Espero que l anada a Brussel.les sigui tot un èxit. Jo, aquí al Canadà, penjaré l estelada a la meva finestra. | |
| esviel (Sabadell) | 27-02-2009 - 20:55 |
| Abans em pensava que fer una Catalunya independent no era viable economicament i que be pobres de nosaltres,els anys m' han anat demostrant que Catalunya podria ser independent i els impostos no serien pitjors que ara .Mireu Eslovenia,Lituania,Irlanda.. | |
| Carreras (Hostalets de P.) | 27-02-2009 - 21:29 |
| Jordi Botifler, una cosa és el que a tu t'agradaria i una altra la realitat. En tot cas, ja sabem a qui representes tu: al Partit dels Botiflers de Catalunya. Au, ves a fer 4 crits a la Plaza de Oriente sota la bandera nazionalista de la teva Espanya. | |
| Oleguer (Barcelona) | 26-02-2009 - 10:18 |
| No oblidem que l'Anna Terron és allà gràcies a "Esquerra". | |
| Torsimany (Vilafranca) | 26-02-2009 - 10:49 |
| TV3 només fa propaganda de festes i personatges espanyols, anticipant-se a molts esdeveniments i magnificant-los. TV3 és una "ancilla Hispaniae" | |
| Juli (Banyoles) | 26-02-2009 - 11:41 |
| Si els botiflers volessin no veuríem mai el sol. | |
| Àlex (Sabadell) | 26-02-2009 - 12:27 |
| El que més s'assembla a un espanyol de dretes,és un espanyol d'esquerres i és espanyol aquell que no pot ser cap altre cosa.Els Catalans mai serem espanyols,ni ho volèm ser,ni ho hem sigut. | |
| Jordi (Lleida) | 26-02-2009 - 12:41 |
| Tot això ho hem d'agrair als senyors que tdeien que tenien la clau. De moment, només l'han fet servir per posar-nos-la al cul. | |
| Pep (Barcelona) | 26-02-2009 - 14:11 |
| Recomanem a tots els nacionalistes espanyols aquest estudi recent de la UOC que diu que el nombre de persones que votarien favorablement en un referèndum per la independència no para de créixer i se situa entre un 55% i un 62%. | |
| Jordi (Barcelona) | 26-02-2009 - 21:28 |
| M'agrada molt que aquí no deixin publicar mentides anònimes. | |
| Txell (Badalona) | 26-02-2009 - 21:48 |
| Estic d'acord amb tu, Jordi. Hi ha llocs que fan fàstic. Els que parlin de censura haurien de saber que un anònim no té drets. Un anònim senzillament no és ningú. Quina diferència amb la gent que signa i dóna la cara als diaris i a la xarxa. | |
| Ejército Español (BCN) | 26-02-2009 - 21:49 |
| El independentismo no pasa de ser una opción, y minoritaria, más entre el abanico de ideas y criterios diferentes de la sociedad catalana. En su mayoría los catalanes nos sentimos españoles, quienes no respondan así tienen no obstante mi respeto | |
| Pere (Barcelona) | 26-02-2009 - 22:01 |
| Quan es faci un referèndum podràs parlar, Ejército Español. Mentrestant, la teva frase és una parida. Si fóssim quatre gats, perdríem el referèndum. De què teniu por, covards? Ejército? Baixa dels núvols, tio. On vas amb les armes? Que ens vols matar? | |
| Jorge (L'H) | 26-02-2009 - 22:12 |
| Els independentistes esteu cada vegada més allunyats de la realitat, per exemple el Pep de Barcelona o el mateix Alexandre: avui mateix ha sortit el sondeig del CEO on diu que l'independentisme torna a caure en percentatge...ja només sou el 16% | |
| Pere (Barcelona) | 26-02-2009 - 22:17 |
| Els botiflers esteu cada cop més allunyats de la realitat. Si el referèndum el guanyen els botiflers, de què teniu por, covards. Només els feixistes no volen que la gent posi una papereta en una urna. Hi ha res covard que un botifler? | |
| Patxitxo (Barcelona) | 07-03-2009 - 22:14 |
| La Terrón cal que es dissolgui. El seu ego, vull dir, és clar! | |
| Cesc (Barcelona) | 01-03-2009 - 22:31 |
| Aquests espanyols són com nens. Quan maduraran? "Mamá, quiero que Catalunya sea España, quiero que Catalunya sea España. ¡Buaaá, buaá, buaaá!" | |
![]() |
|
| Nom: | |
| Víctor Alexandre | |
| Lloc: | |
| Barcelona - Països Catalans | |
| Veure el meu perfil | |
© 2008 - 2012 Blogs e-notícies.