e-Noticies | Blogs blogs e-noticies e-noticies.cat

21 de Gener de 2010

Puigcercós, entre la buidor i el fum

Afegir un comentari Enviar a un amic   19 2533
Comentaris afegits 
Enric (Gandesa) 23-01-2010 - 20:50
Cati, per què menteixes? Per què inventes? D'on has tret que "CiU fa gruix a l'independentisme"? Qui t'ha enganyat? Insisteixo, deixa de tractar-nos com a burros mentint repetidament, si us plau.
Josep Albert (Sant Cugat) 23-01-2010 - 02:57
Crec sincerament que en Puigcercós s'ha begut l'enteniment, si és que mai n'ha tingut. Ben mirat es força fluix culturalment.En Carod li dona cinquanta-mil voltes.Es un Maquiavel...però en el mal sentit de la paraula:El poder pel poder, sí, ben trist!
cati (Llnçà) 23-01-2010 - 12:00
Bon article.Tant Enric que diu bu.als votants de CIU com David son dues opinions disgregadores, nefastes per la necessària unitat de l'independentisme.No tots tenim que ser exaltats, l'important és que volem la independència, democràtica i tranquil la.
vicent montesinos (llíria) 23-01-2010 - 15:19
j.a. (sant cugat). Clar que puigcercos és fluix culturalment, No va acabar la carrera de ciències polítiques i de pizzero pasa a diputat al parlament, gràcies a angel colom, al que tarda molt a trair, igual que ha fet després amb altres com carod
Carles (Gandesa) 23-01-2010 - 15:30
Cati, l'únic disgregador a aquestes altures és l'ambigüitat de CiU. Cal dir les coses pel seu nom. Cal ser exactament ruc i no altra cosa per empassar-se el missatge ambigu, de pretès seny de CiU, que no és sinó unionista, mentre el país s'enfonsa.
cati (Roses) 23-01-2010 - 16:51
Carles Gandesa: Un altre disgregador. Sense Convergència fent gruix a l'independentisme,no l'obtindrem pas si la volem ARA.Em sembla bé que votis altres opcions catalanistes.Si es presenta reagrupament millor.No depreciis ni insultis ningú.
David (terra de meravelles) 22-01-2010 - 10:39
Tot i el galdós paper dls dirigents d'erc, estic d'acord amb el Josep Ramoneda en q van ajudar a treure la Independència d l'armari. Ara és una opció més, quan abans era el somni d 4 joves il·luminats q ara han arribat a la majoria d'edat.
Arnau (Cubelles) 22-01-2010 - 11:11
David aquella Esquerra ja no existeix. Han traït el país i ara, a dins del partit, ja només hi ha sociates. Per això l'independentisme els ha tombat l'esquena i estan més sols que la una.
David (terra de maravelles) 22-01-2010 - 14:17
Totalment d'acord, Arnau. Només reconèixer q erc a l'inici va fer alguna cosa positiva. Les comparacions amb el SNP és inevitable ja q ells han demostrat com pot governar l'independentisme amb dignitat. Confio en q els ex-vot d'erc tampoc no fugin a CiU.
atlasac (Vila.real) 22-01-2010 - 14:29
Segons les enquestes si aquestes son fiables, tenim un 50% de ciutadans amb la mateixa mentalitat de cuan va morir el franco, amb la mateixa mentalitat "borreguil i d´ESCLAVITUT", digueu-li con vulgueu,....també Gràcies a Déu, entre els alliberats (us hav
YuriBCN (Gràcia) 22-01-2010 - 18:17
El que em sap greu, el pitjor de tot, és que el sobiranisme és incapaç, absolutament i total, d'evitar l'atomització i el canibalisme, tractant de demostrar qui la té més grossa, titllant de traïdor qui hauria de ser aliat. I els espanyols petant-se!
Ivan (Barcelona) 22-01-2010 - 18:40
I tu, gran Yuri, a qui ens proposes votar?
Albert (Manlleu) 22-01-2010 - 18:46
Ves per on, tens raó, Yuri. Els espanyols es peten de riure veient que entre els independentistes d'Esquerra i els espanyolets del PSC no hi ha cap diferència. Ben igualets i juntets.
vicent (llíria) 22-01-2010 - 21:40
l'única ideologia que te putxi és mantenir-se en el poder. Com ara ja controla elm partit, pot renunciar perfectament al govern i ens ho vendrà com una renuncia patriotic. Això abans. ex-militant
Salva (Eixample) 22-01-2010 - 23:07
Em pregunto si aquesta gent d'Esquerra (bé, els quatre gats sociates que hi queden) tenen miralls a casa seva i no els trenquen quan s'hi miren.
Ex militant d'ERC (Barcelona) 22-01-2010 - 23:39
Excel·lent article! Optim punt de vista! Crua realitat dels fets! Ex militant d'ERC... ara reagrupat.
Miquel (Badalona) 21-01-2010 - 11:32
Només cal recordar què deia Puigcercós abans de les eleccions 2006: "Serem companys de viatge d'aquells que vulguin un nou horitzó per a Catalunya. Si el PSC no està per obrir-lo, serà molt difícil que hi pactem". És aquí: http://xrl.us/puigcercoshoritzo
Arnau Estanyol (Sant Boi) 21-01-2010 - 17:24
No se qui es més traïdor: Montilla, president dels catalans que treballa en contra de Catalunya o Puigcercós, que s'ha servit dels patriotes per donar la Generalitat a Montilla.
Enric (Cabrera) 21-01-2010 - 22:01
El que em preocuparà és no saber qui serà més burro, el votant de la traïdora Esquerra o el de la caganera CiU que guanyarà les eleccions, suposo que per acabar de rematar el país amb un toc final d'anestèsia.
TORNAR