e-Noticies | Blogs blogs e-noticies e-noticies.cat

22 de Febrer de 2009

Només a Espanya, mai a Catalunya

Afegir un comentari Enviar a un amic   44 2424
Comentaris afegits 
atlasac (Vila-real) 27-02-2009 - 11:56
Sabeu què ens fà més mal de TOT? que ben segur més del 90% dls ciutadans de les terres catalanes desconèixen per complet el que dieu, el dia que els que SI estimen a aquesta terra repoduiren les coses que dieu en octavetes sub-versives i les repartissen a
Jorge (Madrid) 25-02-2009 - 07:40
Santi: ¿durante qué 110 años Cataluña ha sido 'totalmente independiente'? Espero impaciente tu respuesta.
Josep (Benaguasil (Camp de Túria)) 25-02-2009 - 09:23
Has citat Catalunya, País Basc i Galícia. Te n'has oblidat del País Valencià, Illes Balears i Navarra.
Francesc (Barcelona) 25-02-2009 - 10:04
Victor, has estat brillant però, aixó que és tant real, com ho ignoren tanta gent. No s'ha fet la tasca idònia, fem-la i acompanyar-la del desastre que representa el dèficil fiscal. No ens podrem sortir-ne
Conti (Barcelona) 25-02-2009 - 10:48
Jorge, quan, en quin moment de la història, Espanya ha estat independent? Quants minuts o segons ha sigut independent? En quin moment no ha espoliat i no ha destruit tot el que ha trobat pel camí? Madura espanyol, que fas pixar de riure.
Guim (BCN) 25-02-2009 - 10:51
Espanya no pot ser independent, perquè per ser-ho s'hauria d'independitzar de catalunya i del País Basc. Sense aquests dos països és una cagarada de mosca.
Jorge (Madrid) 25-02-2009 - 12:05
¿Tú tampoco sabes responder, Conti? Lógico. En cuanto a España, como mínimo se puede reconocer como estado moderno y nación independiente desde 1812 (Constitución de Cádiz). Y no quiero hablar de expolio y destrucción da la Corona de Aragón.
Santi (Barcelona) 25-02-2009 - 12:09
És possible que els catalanistes siguin efectivament més dialogants, tolerants, democràtics i civilitzats que no els espanyolistes, però en els comentaris d'aquest blog la tendència és clarament la inversa. Els catalanistes no fan més que insultar
Jaume (Bcn) 25-02-2009 - 17:52
Jorge, altrament anomenada com a "La PEPA"
Carli (Figueres) 25-02-2009 - 19:26
Pobret Santi, se sent tan identificat quan li diuen botifler.
Santi (Barcelona) 25-02-2009 - 19:33
Ho veieu? Tot insults com de pati de col·legi. Ni un sol argument. I curiosament, tots tenen el mateix estil infantil i rabiós, com si els escrivís la mateixa persona.
Jorge (Madrid) 25-02-2009 - 20:02
Exactamente, Jaume. De ahí la popular expresión 'Viva la Pepa'.
Carli (Figueres) 25-02-2009 - 20:07
Ets bastant curtet, Santi. Botifler no és un insult, és una definició. Una definició de la teva personalitat. Sigues el que vulguis, però assumeixeu amb coratge almenys.
Arnau (Terrassa) 25-02-2009 - 20:12
Aquest Jorge, a més d'espanyol, que ja és prou trist, pobric, és ignorant. Només cal llegir les barbaritats que diu.
Esteve (Barna) 25-02-2009 - 21:00
Santi, que vius en aquest blog? Deus ser un masoca perillós, oi? Per no agradar-te l'autor, no et perds ni una línia del que escriu i tens aquest blog obert tots ela dies de l'any les 24 hores. Ves al psiquiatra, espanyolet. a veure si t'ho arreglen.
Santi (Barcelona) 25-02-2009 - 21:07
Esteve .. Però què dius? Per cert, l'estil infantiloïde i rabiós del teu missatge s'assembla curiosament al de l'Arnau, el Carli, etc. Per cert, que un psiquiatra compari els meus missatges i els teus, a veure qui dels dos li sembla més perillós.
Jorge (Madrid) 25-02-2009 - 21:17
Arnau: español y catalán, sin complejos. ¿Podrías explicarme qué barbaridades he dicho?
Esteve (Barna) 25-02-2009 - 21:18
El que dic, Santi.Ets un malalt mental. Només un malalt mental viu les 24 hores conectat a algu que no pot veure. Ves al psiquiatra que estàs tarat. I ventilat, hi ha altres coses a mes d'aquest blog. Comprat un gos i pasejal, masoca.O truca a una Domina.
Santi (Barcelona) 25-02-2009 - 21:26
Esteve, tranquil, no em passo el dia en aquest blog, i, a diferència de tu, no odio ningú. Tan sols he fet un comentari, i després m'he limitat a respondre als insults contra mi. La teva ràbia és molt més preocupant que el meu desig de defensar-me.
Esteve (Barna) 25-02-2009 - 21:35
Una pregunta, Santi: com saps que t'insulten si no estàs pendent d'aquest blog. Si no t'agrada, com és que el tens obert? Fes-me cas i truca al Dr. Corbella, et pot ajudar.
Patxi (Tarragona) 25-02-2009 - 21:39
Jorge, hi ha res més ignorant que dir que Catalunya no ha estat mai independent? Jorge, has de saber que en aquesta vida només és espanyol qui no pot ser res més.
Jorge (Madrid) 25-02-2009 - 22:06
Otro. A ver, Patxi, a ti te digo lo mismo: ¿cuándo ha sido Cataluña una nación independiente?
Patxi (Tarragona) 25-02-2009 - 22:29
Jorge, que necessitis preguntar-ho demostra la teva profunda ignorància? Llegeix, fill, llegeix. T'adjudarà.
Patxi (Tarragona) 25-02-2009 - 22:31
Jorge, que necessitis preguntar-ho demostra la teva profunda ignorància. Llegeix, fill, llegeix. T'adjudarà.
Jorge (Madrid) 25-02-2009 - 23:27
Me llamo Jorge y soy español y ignorante, aunque no necesariamente por este orden. No me gusta leer libros, soy alergico a la lectura y los países que odio, como Cataluña, me dan asco. hora estoy compartiendo un plátano con mi mono. Se llama Zapatero.
Jordi (Barcelona) 24-02-2009 - 01:03
Oriol, ¿t'has fixat que el sociata-espanyolista del Francesc encara no ha respost la teva pregunta? L'has ben atrapat. aquest fatxenda.
Àlex (Sabadell) 24-02-2009 - 10:57
Santi de Valls,Natural la unió dels pobles Ibèrics?Sota quin format ,el d'Estat Espanyol?El que ens nega el dret a l'autodeterminació?El que ens nega com a Nació?El que ens a bomerdejat,afussellat presidents,espoliat,insultat,torturat?Has d'anar al metge.
Ferran Latorre (Vic) 23-02-2009 - 08:36
Magnífic article. Com sempre. Per enmarcar
Joan (Barcelona) 23-02-2009 - 10:24
Els articles d´en Víctor haurien de compondre el manual bàsic del bon sobiranista. Mai no he llegit ningú que d´una forma tan clara i entenedora transmeti una realitat que alguns s´entesten a fer veure que no existeix o que en tot cas no és tan greu.
Francesc (La Bisbal) 23-02-2009 - 12:37
I voler satanitzar tot un poble tot proclamant-se superior moralment no denota complexe d'inferioritat?
Antibotiflers (Barcelona) 23-02-2009 - 13:01
Sí, Francesc, denota el teu complex d'inferioritat, volent-te sentir espanyol com a botifler que ets. Hi ha ningú amb més complex d'inferioritat que un botifler?
Carles (Viladecans) 23-02-2009 - 13:07
Magnífic, Víctor. Com en saps de posar el dit allà on fa mal als espanyols. Mira el botifler del Francesc com els defensa. La història és la que és i Espanya és un poble massacrador de gent, de cultures i de llengües.
Santi (Valls) 23-02-2009 - 17:02
Victor, i els fets del 6 d'octubre del 1934 no son el mateix? el president Companys treient les milicies al carrer en defensa del cop d'Estat al govrn de dretes de Madrid legitimament escollit, jo diria que és el mateix...
Ricard (El Masnou) 23-02-2009 - 17:17
Quin autoodi que porta a sobre aquest Santi. Que el president Companys s'enfronti amb la dreta que governava Espanya aleshores i proclami la llibertat de Catalunya ho compara amb el feixisme. Ets feixisme pur, Santi. Feixisme pur.
Oriol (Sants) 23-02-2009 - 17:23
No t'hi matis amb amb aquest Santi, Ricard. Tots els botiflers són alergics a a la llibertat de Catalunya. I d'història de Catalunya no en saben un borrall, són autèntics analfabets. La seva és la d'Espanya.
Francesc (La Bisbal) 23-02-2009 - 17:26
Antibotiflers, quan he dit que em senti espanyol, jo? Simplement he cregut sempre que estimar sense complexos el que ens és propi no implica necessàriament odiar altres pobles. L'enemic és l'Estat, no la gent.
Antibotilers (Barcelona) 23-02-2009 - 17:34
Un principi feixista, el teu, Francesc. Si el culpable és l'Estat tothom és inocent, oi? Perfecte. Aquest va ser l'argument que van fer servir els nazis en la seva defensa a Nuremberg. Ets patètic.
Oriol (Sants) 23-02-2009 - 17:40
Mira Francesc Espanyol. Odiar el que t'oprimeix, a més d'un principi elemental per no acabar llepant-li el cul com fas tu, és molt sa i mentalment molt higiènic. On són els espanyols que defensen el dret a l'autodeterminació de Catalunya? On, espanyolet?
Francesc (La Bisbal) 23-02-2009 - 17:48
No, Antibotiflers. El que és feixista és criminalitzar tot un poble per les accions d'una minoria. Això sí que és, curiosament, el que van fer els nazis amb els jueus, els gitanos...
Oriol (Sants) 23-02-2009 - 17:58
T'he fet una pregunta, Francesc Espanyol: on són els espanyols que defensen el dret a l'autodeterminació de Catalunya? On són? A quin partit espanyol? Diguemen un. Com se't veu el llautó, espanyolet.
Ejército Español (BCN) 23-02-2009 - 18:53
La gran mayoría de catalanes se sienten también españoles, pues nunca ha habido una Catalunya sola e independiente de España. Y mi mayor de los respetos hacia los que no sienten España.
Esteve (Barcelona) 23-02-2009 - 19:03
Mira, Ejército Español. Saps molt poca història i això et converteix en un ignorant. Catalunya ja era una nació molts segles abans que Espanya ho fos. El vostre problema és que mai us heu pogut independitzar de Catalunya.
Santi (Valls) 23-02-2009 - 19:50
De tota l'història de l'humanitat, Catalunya ha estat totalment independent durant 110 anys, la resta ha estat unida als pobles ibèrics...l'unió dels pobles ibèrics dins d'Espanya és un fet natural.
Conti (BCN) 23-02-2009 - 20:00
Espanya té quatre dies, Santi. Quatre dies. Quan els teus espanyols encara estaven dalt dels arbres, Catalunya ja era una nació clau en el món. Catalunya no ha sigut mai Espanya, no ho és ni ho serà mai. Posa-t'hi fulles, que fa mal.
TORNAR