e-Noticies | Blogs blogs e-noticies e-noticies.cat

02 de Juny de 2009

Esquerra, partit conservador

Afegir un comentari Enviar a un amic   51 6398
Comentaris afegits 
Jordi (Manresa) 14-06-2009 - 18:03
Molt bon article! La comparació amb una presó ja l'havien feta molts, però aquesta és elaboradíssima. VCI!
Jordi (Igualada) 10-06-2009 - 21:09
Ningú parla dels greus errors en el recompte de vots de les eleccions europees? Curiosament la gran majoria d'errors, perjudiquen a Inicicativa Internacionalista. Són molt greus aquests fets, i no entenc per què ningú en fa ressò.
Daniel (Vilassar de Dalt) 09-06-2009 - 04:57
Boníssim. Tens tota la raó, no lluiten per la llibertat del poble ni l'individu. Aquest director en funcions de l'Avui s'ho hauria de fer mirar, és lamentable, la censura, com la democràcia, són herència del feixisme, dreta emmascarada d'urna legal...
Albert Miró (Sant Celoni) 08-06-2009 - 18:52
I t'estranya que et censurin ? L'Avui és una eina al servei d'ERC, ho deixà clar amb el "codi" imprès en una cantonada i en la trajectòria que porta. Com a l'URSS la premsa està subjecte al govern, i els periodistes amenaçats (per sort encara no us maten)
romanidemata (maresme) 07-06-2009 - 09:38
doncs, si és el que penso també, molt d'engrescar la parròquia i quan s'ha de fer el pas, es caguen a les calces, i és clar això no es pot amagar fa massa pudor, qui espera li passa això. I el diari Avui, quina credibilitat té, ara? perdre la subvenció?
Pep (Alt Empordà) 06-06-2009 - 09:26
Santi, no et rebentis els grans de la cara que després et deixerán marca...l'adolecencia és una època complicada oi? sort que et passarà i poc a poc aniràs madurant!!!! Que si Santi que ERC és el que tu vulguis maco..au ja estàs content??
Santi (Tarragonés) 06-06-2009 - 11:21
Pep, es nota que ets un pobre desgraciat sectari. Ets escòria, pura escòria que necessita escòria major al costat per semblar escòria menor. Però, noi, què hi farem, segueixes sent escòria. Un repulsiu gra de pus. Au, ja estàs content?
Marta (Badalona) 06-06-2009 - 11:24
Atenció: heu vist això? http://www.directe.cat/opinio/ricard-biel/lavui-censura-lindependentisme
Pep (Alt Empordà) 05-06-2009 - 10:03
Si si Alexandre, ERC és el partit conservador i Espanyolista i el PP és d'esquerres i Independentista Català, com CiU je je..Ah i d'aquí un temps si en Carretero trionfa electoralment i enfonsa ERC ja veurem que és i quina política fará?? el món al revés
Isidre (Barcelona) 05-06-2009 - 11:30
No, Pep sectari d'Esquerra, al teu partit ja l'heu enfonsat vosaltres sols. Per això us esteu quedant sense votants. Vividors, immobilistes, conservadors, mentiders. Això és el que sou.
Isidor Cònsul (Sant Just Desvern) 05-06-2009 - 11:41
Víctor. Tens més raó que un sant. Estic absolutament d'acord amb el teu article i jo mateix sóc un dels milers de decebuts per l'actitud i la política d'ERC. També em sap greu que a l'AVUI siguin tan tous.
Àlex (Sabadell) 05-06-2009 - 20:22
Molt ben dit.Víctor Alexandre un gran racionalista Català. Totalment des-acomplexat i lliure de perjudicis estèrils.
Joan Ignasi (Barcelona) 05-06-2009 - 21:58
Alexandre, he eliminat el grup de Facebook contra tu. Ho reconec, era infantil. Espero que no em tinguis rancúnia. Per la meva part, prometo no incordiar-te més i oblidar-me una temporada d'e-notícies. Realment, em consumia massa temps. Salut
Pep (Alt Empordà) 05-06-2009 - 22:25
Si Isidre, ERC és lo pitjor, vividors, inmovilistes conservadors, mentiders..alguna cosa més Isidre?? no son uns assasins i uns terroristes també com diuen els de la caverna a Madrid? i jo em pregunto si ERC és tot això que deuen ser els altres deu meu??
Santi (Tarragonès) 05-06-2009 - 23:07
Pep, que tu siguis més vividor, més immobilista, més conservador i més mentider que el teu veí no treu que el teu veí sigui un vividor, un immobilista, un conservador i un mentider. Ho "pilles"?
cati (Roses) 04-06-2009 - 17:55
Noemi de Sabadell: No entenc què té a veure Convergència amb aquest afer.És allò d'aprofitar-ho tot per fer la falca publicitària sociata. No m'agrada en Junqueres, però penso que ell i en Tremosa son els únics que de veritat poden representar Catalunya.
Verònica (Badalona) 03-06-2009 - 00:24
Doncs passeu olímpicament com faig jo d'Esquerra o ERC o com li vulguin dir i militeu en les CUP o qualsevol altre front de l'Esquerra Independentista. Com a mínim apunteu-vos al Reagrupament de Carretero. La lluita continua.
Joan (Girona) 03-06-2009 - 00:28
Respecto la teva opinió, però no la comparteixo. Però si us plau deixem d'autodestruir-nos. Anar llegint aquests articles només crea desil lusió i desmotivació per tot, cosa que en som experts els catalans, per això segurament som on som.
Núria (Figueres) 03-06-2009 - 00:31
Víctor, no ets pas l'únic esbalaït; d'això ja fa anys que en sóc. Et dóno les gràcies per escriure les veritats com les escrius. Gràcies. Núria
Lluís (Barcelona) 03-06-2009 - 00:46
Víctor president! Cap de llista de les CUP a les properes autonomiques.
Pol (BCN) 03-06-2009 - 01:41
Joan, el que crea desmotivació és Esquerra. Això sí que és greu, i tu i els que demaneu silenci en sou còmplices. No s'ha de denunciar als palanganeros del PSC. Només en les dictadures es demana a la gent que calli.
Lluís Blanqué Llobet (Montevideo.Uruguai) 03-06-2009 - 01:54
Aquest senyor jove que es director o te un càrrec alt al Avui sempre m'ha semblat un noi de dretes, fill o net d'aquells catalans que durant la guerra eren de la quinta columna. No tinc que afegir res mès.
Bernat (Barcelona) 03-06-2009 - 02:25
Sabeu que el Toni Cruanyes, director de l'AVUI, és l'amic de l'Eugeni Villalbí, president d'ERC-Les Corts, secretari General de Joventut de la Generalitat i membre de la direcció nacional d'Esquerra? Déu n'hi do!
Francesc (Barcelona) 03-06-2009 - 03:03
És un fet escandalós. Aquest Avui ja va mig censurar l'article del sr. Barrera en què aquest defensava les tesis del sr. Carretero. Què van fer els de l'Avui? Permetre'n NOMÉS la versió digital. Per què? Doncs per desactivar la polèmica.
Jordi Banderer (Camp) 03-06-2009 - 07:58
Victor Aleixandre es passa a Carretero! Molt comprensible i molt oportú. Com ell, n'hi ha milers.
pere morey servera (Portals Nous. Mallorca) 03-06-2009 - 08:32
El poeta Joan Alcover va descriure aquesta actitud a "El voltor de Miramar", que si voleu us puc enviar. Un llibre que incita el nacionalisme compartit amb els germans de més enllà dels Pirineus és "Pirºènia, el país que mai no va existir".
Mapi (BCN) 03-06-2009 - 09:09
Gracies Victor per dir les coses tan clares, a mi m´ha passat el mateix, he estat sempre votant de ERC i ara estic orfa de partit a qui votar, estic molt pero que molt decebuda.
Jordi (Maresme) 03-06-2009 - 09:29
Què gran Víctor... quina raó! Som cada cop més els sobiranistes que ja no tenim lloc a Esquerra Republicana, a qui ja no ens enganyen els que donen la Generalitat al nacionalisme espanyol del PSOE a canvi de ¿gairebé res? L'Esquerra il·lusionant s'ha fós.
manel ferran (Barcelona) 03-06-2009 - 09:39
A partir d'avui deixo de comprar i llegir l'Avui. Què se'l fotin on vulguin. No vull alimentar més premsa botiflera.....!
Montserrat Tudela (Barcelona) 03-06-2009 - 10:24
Subscric l'article.
Josep Carrells (Matyadepera) 03-06-2009 - 10:43
Què esperàveu, doncs? Sr. Alexandre, m'extanya que amb la finor de les vostres anàlisis no hi hague arribat fins ara. Tothom té el seu cami de Damasc. Si mirem la Història de Catalunya podem veure com ERC sempre ha anat en contra de Catalunya. ùè ha fe
Sergi (Vallirana) 03-06-2009 - 10:54
Que un article tan respectuós i ple d'arguments com aquest hagi estat prohibit per l'AVUI demostra fins a quin punt el seu autor té raó en tot el que diu. L'AVUI i Esquerra s'han posat en evidència. I això els farà molt de mal.
atlasac (Vila-real) 03-06-2009 - 10:58
VISCA VICTOR ALEXANDRE Bé, sembla que el que li passa a ERC en primer lloc i tots els altres partits, també molt pronunciat en el PSOE que de Socialista NO TE RES tot és SOCIOLISTO, és un reflecx de la Societat, vinga protestar, vinga protestar, però res
Cesc Silvestre (València (Països Catalans)) 03-06-2009 - 11:16
Potser ara no era el moment de publicar això, perq perjudica un candidat (Oriol Jonqueres) q mereix el respecte de tots els independentistes, inclòs Víctor Alexandre. Si vol criticar la direcció d'esquerra, q ho faça quan ells es presenten a les eleccions
Barnils (Valldoreix) 03-06-2009 - 11:23
Gràcies per la teva llum Cesc Silvestre. D'ara endavant ja et preguntarem quan es pot publicar un article. Junqueras no es representa a ell sinó a Esquerra i, per tant, assumeix el que fa la direcció del partit. Pensa una mica abans de parlar. És bo.
xavier (Barcelona) 03-06-2009 - 11:41
Quin error amic Cruanyes...de veritat, sovint t'escolto per la ràdio i m'agrades, no ho entenc....Sóc d'ERC i independentista (abans no calia remarcar-ho....) i estic molt emprenyat amb el partit....pero votaré l'Oriol Junqueres perquè si no que......
xavier (barcelona) 03-06-2009 - 11:44
Si no....que ens queda.....el partit i em refereixo a les minories que el governen no estan fent les coses bé......es hora que reaccionin d'una vegada. Cada vegada son més els que es queden a casa, això no pot ser!
Quim (Sant Just) 03-06-2009 - 12:04
Esquerra es queixa que no té ningú que en parli bé als mitjans. Però resulta que el José Zaragoza i el Puigcercós tenen agafat l'Avui pels pebrots i tenen el sectari del Cruanyes que els fa la feina bruta. Quina gent més fastigosa.
Noemí (Sabadell) 03-06-2009 - 12:44
Solució: que ningú els voti. Jo no ho faré però tampoc votaré els convergents. Que sàpiguen que la gent ja els ha perdut la confiànça.
ferran margarit (barcelona) 03-06-2009 - 13:13
ara tindrem reagrupament d´en carretero, aporta una idea transversal de l´independentisme, i jo diria que és un home integre.
LLuís (Vilanova) 03-06-2009 - 16:03
Conclusió: Jo no compraré mes l'Avui.
Joan Dalmau (Vallès Occidental) 03-06-2009 - 18:49
Jo al.lucino amb gent com el sr. Alexandre que exigeixen a un partit amb el 14% dels vots que ens porti a ser un estat independent ja. Porto des del 76 lluitant per això i al.luciono amb ell i el carrtero que ho veuen tant fàcil : doncs apa presenteu-vos!
Gerard (Granollers) 03-06-2009 - 19:21
Jo alucino amb falsos indepes que diuen que lluiten des del 76 i que a ERC no se la pot tocar. Des d'on lluites, Joan Dalmau? Des del PSC-ERC? Au, passa per caixa de Calàbria-Nicaragua. Avui ja t'has guanyat la menjadora.
Ni esquerres ni dretes (Barcelona) 03-06-2009 - 20:11
Ser d'esquerres no és ser valent. Ser d'esquerres és voler q treballin els altres, q pagaran els serveis públics i si necessitem més calers anirem a robar els excedents dels productius. Avui dia ser valent és ser lliberal: la resta vividors d l'Estat
Jaume (Lleida) 03-06-2009 - 20:17
Joan Delmau, posats a fer el gallet, per què no trasllades aquesta pregunta al senyor Carod. Et sona el 2014? Doncs jo estic expectant. Aquí l'únic que ha posat terminis (o són portes?) a la independència és un partit que es diu ERC.
MONTSE (SANTA COLOMA DE FARNERS (GIRONA)) 03-06-2009 - 20:25
com el sr. alexandre, jo tambe votava ha esquerra i ha mes era afiliada del partit i pagaba el sr. carod, en els mitings diu el que la gent vol escoltar igual que tots, pro l'unic que realment l'importa es la poltrona, i ni es nacionalista, i menys indep
josep m (Igualada) 03-06-2009 - 23:29
La darrera excusa d'ERC és dir que sols tenen un 14% dels vots (més o menys la meitat del PSC). A mi no em semblen ni pocs vots ni pocs escons. És més, si accepten que no serveixen per res amb tant poc poder què coi fan al govern? cobrar? perdre més vots?
Elies Koteas (Gràcia) 03-06-2009 - 23:49
Jo cada vegada que sento a un d'aquests conservadors i immobilistes d'ERC que diuen que són obertament independentistes em pixo de riure. Ja no saben què inventar-se per seguir agafats a la menjadora. Almenys els altres reconeixen que són regionalistes.
Dolors (Gavà) 03-06-2009 - 23:56
Esquerra diu: "Som independentistes". Els dius: "I com és que no s'us nota?". Diuen: "No podem fer res perquè només tenim un 14% dels vots". I els dius: "Aleshores, què hi feu al govern?" I callen perquè no poden dir la veritat: "Viure molt bé".
Anna Canal (Sabadell) 02-07-2010 - 09:01
Com quasi sempre, Víctor, escrius el que penso. Felicitats per l'article! Endavant!
Inicio Anterior 1 2 Següent Final
TORNAR