e-Noticies | Blogs blogs e-noticies e-noticies.cat

02 de Setembre de 2010

Braus: la vergonya nacional espanyola

Afegir un comentari Enviar a un amic   55 1787
Comentaris afegits 
Widmark (El Paso) 05-09-2010 - 10:39
Antoni, t'equivoques de plantejament. La qüestió no és que per separats no farem res, sinó que amb Solidaritat no farem res. El partit dels tres mosqueters no pretén cap unió amb Rcat, sinó la seva absorció. Tu t'uniries a una balena en el seu ventre?
Antoni (Mataró) 04-09-2010 - 14:15
Què llarg s'ha fet aquest mes d'agost sense els teus articles d'opinió tan atinats. Estic esperant amb frisança què opines de la desunió que hi ha entre Solidaritat Catalana i Reagrupament, quan tothom sap que separats no farem res, Benvingut.
Joan (Girona) 03-09-2010 - 08:55
Mira que tenen puteria els Naypus, ens treuen de polleguera a tots els catalans i ells es queden com si res. Si repasseu els comentaris, en Josep Maria amb un to "suau" ha revoltat el galliner. I la resta hi ha caigut de 4 potes.
Toni (Barcelona) 03-09-2010 - 09:29
T'equivoques, Joan. La consigna és cap agressió espanyolista sense resposta. I al final aquests fatxes disfressats es queden ben escaldats, ben derrotats i ben exhausts.
Joan Manel (Alacant) 03-09-2010 - 12:13
Vols que t'expliqui un mite, Josep Maria. Ves repasant la Constitucio Espanyola i trobaràs un de gros. "Todos los Españole son iguales ante la ley, todos tienen derecho a una vivienda digna, las demas lenguas seran objeto de proteccion . Això es un mite.
Bernat (BCN) 03-09-2010 - 13:25
Em sembla molt bé que els nacionalistes espanyols com el Josep Maria no siguin benvinguts, aquí. Ja tenen altres llocs per fer-ho. A casa seva, per exemple.
Josep Maria (Solsona) 03-09-2010 - 13:45
Joan Manel: Ves repassant l'estatut valencià i el que ha passat a la teva terra amb el cas Gürtel. Veuràs quants mites hi trobaràs.
Bernat (BCN) 03-09-2010 - 15:34
M'havia oblidat de dir que l'espanyolista sempre pensa que la casa d'un altre és casa seva i demana el dret d'entrar-hi i de passejar-s'hi. Ara, ell amaga casa seva perquè no hi entri ningú ni se sàpiga quina cara fa. Quin totalitari i quin covard.
Josep Maria (Solsona) 03-09-2010 - 16:28
Bernat, no pateixis. El dia que tu donis la cara jo també la donaré. Mentrestant, tots dos estem en igualtat de condicions de "covardia".
Bernat (BCN) 03-09-2010 - 16:46
No parlo per mi, Josep Maria, sinó pel senyor Alexandre. Surt de sota la taula i dóna la cara, nacionalista espanyol covard.
Oriol (Sitges) 03-09-2010 - 17:24
Tens raó, Bernat. Jo a casa meva, hi ha gent que la deixo entrar i n'hi ha que no. Com tothom. Evidentment, els espanyolistes no hi entren. I jo, com és lògic, a casa seva ni m'hi acosto. Ells sempre ens van al darrera com gossets.
Bernat (BCN) 03-09-2010 - 17:40
Sí, Oriol. Jo, els espanyolistes ja no els deixo ni que se m'acostin. Sóc al·lèrgic a la gent com el Josep Maria i trio molt bé la gent que em cau bé i la que no. Així sóc més feliç i els fatxes es moren de ràbia i d'impotència.
Josep Maria (Solsona) 02-09-2010 - 12:39
A Canàries, certament, es van suprimir els toros, però no les lluites de galls. A Catalunya també s'han suprimit els toros, però l'escorxador municipal del meu poble continua funcionant...
Genís (Solivelles) 02-09-2010 - 12:52
És veritat, Josep Maria. I també és veritat que tu continues menjant carn que ve d'aquest escorxador. Au, agafa la pancarta i surt al carrer Major del teu poble.
Josep Maria (Solsona) 02-09-2010 - 13:01
Sí, i molta gent menja carn que ve de les places de toros. Però posats a prohibir, per què no es prohibeixen les lluites de galls, els escorxadors, l'Aplec del Cargol de Lleida o els concursos de pesca?
Genís (Solivelles) 02-09-2010 - 13:09
El que has de fer, Josep Maria, abans que la ràbia de veure que hem abolit la teva Fiesta Nacional (buà, buà, buà), és comprar-te un pis al costat de Las Ventas. Allà a Espanya, en la teva salsa. seràs feliç.
Pere II (Barcelona) 02-09-2010 - 13:13
No siguis ridicul Josep María. Ningú està en contra de matar animals, s´ha està en contra de fer-ne un espectacle.
Josep Maria (Solsona) 02-09-2010 - 13:14
En cap moment he defensat les curses de braus. No m'agraden. Però encara m'agraden menys les prohibicions arbitràries. Em sembla bé que es prohibeixin els toros sempre i quan es prohibeixin altres manifestacions que suposin patiment animal. O tot o res.
Genís (Solivelles) 02-09-2010 - 13:19
Josep Maria, en aquest fòrum ja sabem que ets més espanyolista que el Zaparero. Al Josep Maria no li agraden les prohibicions. No li agrada que es prohibeixi torturar i matar éssers vius. La votació d'un Parlament li sembla arbitrària. Quin fatxa!
Josep Maria (Solsona) 02-09-2010 - 13:25
Genís, que et semblaria si es prohibissin els concursos de caça i pesca però no les curses de braus? No ho trobaries arbitrari? D'altra banda, és curiós que tothom qui discrepi del sr. Alexandre ja passi a ser automàticament espanyolista i fatxa.
Genís (Solivelles) 02-09-2010 - 13:36
Josep Maria, el teu problema és que anomenes arbitrària la votació d'un Parlament. I el Parlament de Catalunya és la voluntat majoritària de Catalunya. Treu-te la màscara, covard, i digues el que ets i deixa de dir parides que et retraten de dalt a baix.
Josep Maria (Solsona) 02-09-2010 - 13:59
El que és arbitrari no és la votació del parlament, totalment legítima, sinó que a les persones que van presentar la ILP només els preocupés una de les moltes manifestacions que hi ha a Catalunya que impliquen maltractament i/o mort d'animals.
Josep Maria (Solsona) 02-09-2010 - 14:01
També seria arbitrari, per exemple, que una associació anti-tabac presentés una ILP per prohibir que es fumi en pipa però no cigarrets, o viceversa.
Enric (Girona) 02-09-2010 - 14:06
Josep M., segons tu, què no seria arbitrari? No prohibir res, potser? Prohibir-ho tot? Seria absurd, oi? Passa que per a tu només és arbitrària la defensa de la catalanitat. O sigui que no ens vinguis amb sopars de duro, miserable botifler.
Guti (Hospitalet) 02-09-2010 - 16:02
Sabeu quin és el problema d'aquest Josep Maria? El seu problema és que a més a més d'espanyolista i fatxa és més curt que la cua d'un conill. Només cal mirar els "raonaments" de cervell de conill que fa, pobret..
Oriol Moragues i Mas (Montreux) 02-09-2010 - 16:04
Ahir a la tarda a France 5, el C'est dans l'air amb Yves Calvi tractaren el tema. Insuportable el comportament del director de les Arenes de Nîmes i el del mateix Calvi. Aquests dos i un tercer deien que eren els independentistes. I en Carod socialista.
Josep Maria (Solsona) 02-09-2010 - 16:28
Que curiós, Guti, que critiquis els meus raonaments, quan tu no en tens (per això has de recórrer a l'insult).
Guti (Hospitalet) 02-09-2010 - 16:33
Mira, Josep Maria, la teva existència demostra que ser fatxa, espanyolista i curt és una sola cosa. De fet, si tinguessis mig dit de cervell no series ni espanyolista ni fatxa. Per això ets el que ets.
Josep Maria (Solsona) 02-09-2010 - 16:33
Enric, prohibir els toros no té res a veure amb la defensa de la catalanitat. A ningú se li acudiria prohibir les òperes de Wagner al Liceu o els concerts de Bruce Springsteen al Palau Sant Jordi per defensar aquesta catalanitat.
Toni (Barcelona) 02-09-2010 - 16:36
Realment aquest Josep Maria, com diu algú aquí, sembla sortit del club dels rucs. Quin tros de suro, aquest paio. Com més parla més ridícul fa. Calla, home, calla, per dignitat a tut mateix.
Josep Maria (Solsona) 02-09-2010 - 16:43
Guti i Toni: Em reitero. Si no us agraden els meus arguments, rebateu-los amb arguments, no amb insults. Si insulteu és que no teniu arguments.
Guti (Hospitalet) 02-09-2010 - 16:46
Mira, Josep Maria Curtet, no hem de rebatre res perquè tot el que dius ja t'ho rebat l'article i una cosa més important: el sentit comú i un mínim d'intel·ligència. Just el que a tu et falta a cabassos.
Josep Maria (Solsona) 02-09-2010 - 16:49
Guti, si no t'agrada el que dic, utilitza arguments, però no insultis. Jo no he tingut necessitat de dir "fatxa", "curtet", "ruc", "tros de suro" o fer callar ningú per defensar les meves idees.
Toni (Barcelona) 02-09-2010 - 17:03
El que has de fer, Josep Maria és començar dient la veritat. Llavors et respectaran.Ara no ets més que un pobre curtet. Comença dient: "Sóc espanyolista fins al moll de l'os i m'invento arguments de descerebrat per dissimular-ho".Fatxa i covard és massa.
Josep Maria (Solsona) 02-09-2010 - 17:08
Toni: El mateix. Si no t'agrada el que dic, contraresta amb arguments. Mentrestant, l'únic que fas és demostrar que no en tens.
Toni (Barcelona) 02-09-2010 - 17:14
Que diguis la veritat, Josep Maria. Covard, que ets un covard. Digues: "Sóc espanyolista fins al moll de l'os". No ho faràs, perquè un cop et confesses, les teves parides salten pels aires. Covard, un pobre covard.
Enric (Girona) 02-09-2010 - 17:33
Josep M., tu fes-me cas. Reconeix la teva malaltia. Només així la podràs curar. Comprenc que això de l'espanyolisme té difícil cura, però bé, mirem de posar-hi remei. Vés-te repetint cada nit abans de dormir "sóc un botiflerot". A veure si així...
Josep Maria (Solsona) 02-09-2010 - 17:39
Toni, no sé que te a veure l'espanyolisme amb tot això. Només dic que si per defensar la catalanitat cal prohibir els toros a la Monumental (que hi van quatre gats), abans caldria prohibir el cinema de Hollywood (que descatalanitza molta més gent).
Josep Maria (Solsona) 02-09-2010 - 17:42
Enric: Si per a tu l'espanyolisme és una malaltia, és problema teu, no meu. Truca a l'OMS i proposa que l'incloguin a la seva llista. El problema és que potser aleshores t'hi tractin a tu, de malalt (mental).
Toni (Barcelona) 02-09-2010 - 17:45
Josep Maria, tu hi toques? Estàs bé del cap? és que prefereixo pensar que no hi ets tot a pensar que el teu cervell no dóna més de si. Produeix vergonya aliena llegir-te, de debò. Vergonya aliena. Prefereixo creure que no hi ets tot.
Guti (Hospitalet) 02-09-2010 - 17:47
Ha, ha, ha!!! Mira com el Josep Maria s'ha delatat!!! Mira com es defensa, l'espanyolista. Un espanyolista només pot ser un malalt per la senzilla raó que espanyolisme és feixisme.
Josep Maria (Solsona) 02-09-2010 - 18:11
Toni: Si llegir-me et provoca vergonya aliena, no em llegeixis. Així de fàcil.
Josep Maria (Solsona) 02-09-2010 - 18:16
Guti: Un dels trets del feixisme és anomenar malalt a tot aquell que no pensa igual que tu. Tranquil, que no estàs sol. A l'altra banda de l'Ebre també hi ha gent que tracta els catalanistes de malalts.
Enric (Girona) 02-09-2010 - 18:23
Bé, Josep Maria, bé, veig que has fet tot un progrés. De moment, reconeixes el teu problema d'espanyolitis aguda. Pensa que això és fonamental per tirar endavant la teràpia contra el càncer feixista. Encara te'n sortiràs, ja ho veuràs.
Toni (Barcelona) 02-09-2010 - 18:25
No, Josep Maria. Un espanyolista és un feixista perquè vol la submissió de Catalunya a Espanya. Així de senzill. Tot opressor és un feixista. I tu ja sabem que ets un espanyolista i, per tant... Fas fàstic.
Josep Maria (Solsona) 02-09-2010 - 18:30
Enric: Repeteixo: Aneu a l'OMS i que incloguin l'espanyolitis en la seva llista.
Toni (Barcelona) 02-09-2010 - 18:35
Josep Maria, la demència feixista ja està contemplada per l'OMS. Com a dement espanyolista ja saps què has de fer. Primer vas al CAP i allà t'enviaran a un especialista de la ment.
Enric (Girona) 02-09-2010 - 20:03
Josep M., com que veig que el teu cas és greu, et recomano que vagis a la privada. A la pública hi ha llarga llista d'espera i trigaran mesos a extirpar-te el feixisme del cervell. Tot i que és veritat que has tocat sostre i l'espera no t'és problema.
Josep Maria (Solsona) 02-09-2010 - 20:38
Enric, et dic el mateix que al Toni. Vosaltres sí que patiu una malaltia severa reconeguda per l'OMS (paranoia), consistent en veure enemics allà on tan sols hi ha opinions discrepants.
Toni (Barcelona) 02-09-2010 - 20:41
El botifler espanyolista del Josep Maria, del feixisme en diu discrepància. Quin individu més repulsiu.
Inicio Anterior 1 2 Següent Final
TORNAR