e-Noticies | Blogs blogs e-noticies e-noticies.cat

07 de Juliol de 2008

Per què segueix Laporta?

No entenc com encara Joan Laporta és el president del FC Barcelona després que només un 37% dels votants de la moció de censura hagi validat la seva actuació al capdavant del club. Jo hagués dimitit, i el Laporta de 1998, el que li va fer un vot de censura a Josep Lluís Núñez -i que jo vaig votar afirmativament-, també hauria enfilat cap a casa. És evident que els Estatuts del Barça, aquells Estatuts que van ser bandejats per Laporta quan tocava convocar eleccions al 2006, ara són el flotador al qual està agafat l'advocat-president per seguir manant. El soci ha dit rotundament no a l'autocomplaença i a la supèrbia amb que Laporta ha fet i desfet en els darrers tres anys. El soci ha dit no a les mentides i a la manca de transparència en la gestió. Perquè mentir és dir una cosa a l'assemblea de compromissaris i després demostrar-se el contrari, per exemple. Per tant, no entenc, sincerament, perquè Laporta vol seguir dirigint el Barça quan sap que d'aquí al 2010 el seu mandat pot esdevenir un autèntic via crucis.

Aquesta setmana es farà pública la sentència dels avals. I després haurà d'enfrontar-se, segurament, a una nova demanda que sol·licitarà davant del TCE la seva inhabilitació. Per què vol continuar Laporta? En què el beneficia seguir sent el president del Barça? No ho sé, igual algun dia ho sabem, però ara és un misteri per a mi. El més perjudicat de tot plegat és el propi club que està en una situació de feblesa institucional davant els seus enemics esportius. Guardiola mereixia un marge de confiança com a nou tècnic de l'entitat, però no el tindrà. El resultat del vot de censura incrementa la tensió i la radicalització de les posicions. Al primer entrebanc esportiu, mocadorada al canto. Laporta hauria d'haver plegat després de conèixer el resultat del vot de censura. Per dignitat, però sobretot per barcelonisme.

Tafanera

Blinklist

Fresqui

Del.icio.us

Barrapunto

Digg

Menéame

Twitter

Facebook

Afegir un comentari Enviar a un amic  
1290
7
Comentaris afegits 
johan (josadelcadi) 09-07-2008 - 15:49
PER LA SEVA carrera politica
doncs, està clar, el Sr. Laporta te una ambició , ser president de catalunya "lliure". Que els socis el facin fora es trencar la seva carrera politica. AMBICIÓ
xavi (sant cugat) 09-07-2008 - 13:00
perquè no es mereix aquesta campanya de desprestigi
1. Perquè ha acabat amb el sector radical. 2. Perquè cada any ens ha donat un equip més il·lusionant. 3. perquè comparat amb altres presidents anteriors, surt molt ben parat. També pordia posar tres motius per plegar, però aquests em semblen més important
Agustí (Manresa) 09-07-2008 - 10:17
Per l´Alex
Alex, no siguis demagògic. No es pot comparar una moció de censura amb unes eleccions a la presidència. 80 mil socis no es van mobilitzar, i això és molt significatiu.
Alex (Poble Nou) 09-07-2008 - 01:58
Mari, quin es el percentage de socis que li van donar la presidencia a Laporta al 2003? Ho saps? Aixo de la minoria silenciosa no s'ho creu ningu!
Mari (Bcn) 08-07-2008 - 13:08
Quants socis del Barça van votar? Un 30%? I d'aquests, un 60% va votar a favor de la moció de censura? Ahhhh, o sigui que, en realitat no es el 60% de socis del Barça que va votar a favor d la moció, oi? I ho he deduit jo soleta... tots no som gilipolles
TORNAR