e-Noticies | Blogs blogs e-noticies e-noticies.cat

19 de Març de 2010

Moner-Pruna, l'estranya parella

El Tribunal Català de l'Esport ha canviat de president. El rebel Román Gómez Ponti ha deixat la seva cadira a Joan Maria Xiol, a qui també li tocava la renovació, però que s'ha quedat... i de president.

El TCE és el màxim òrgan jurisdiccional de l'esport català, i ha d'estar format per set advocats de reconegut prestigi i experiència en la pràctica jurídica esportiva. Això és el que diu la teoria.

La UFEC nomena a quatre dels set membres. El Consell dels Col·legis d'Advocats de Catalunya estria els altres tres. Per tant, la majoria sempre la té David Moner, el president de la UFEC.

Com recordaran, Moner va ser l'home que va dirigir el procés del vot de censura endegat per Oriol Giralt contra Joan Laporta i la seva junta directiva. No va quedar gaire content Giralt de l'actuació de Moner, tot sigui dit.

Ara, en el moment de la renovació de tres membres del TCE, dos dels que estaven en la situació de plegar o seguir han cessat de les seves funcions. Entre ells, Román Gómez Ponti, qui va fer fa dos anys un vot particular contrari a l'arxivament de la denúncia d'inhabilitació contra la directiva blaugrana.

Ara, tot just quan s'ha d'entrar en el fons de la qüestió, el TCE canvia part dels seus integrants. I la secretaria general de l'Esport, al capdavant de la qual oficialment està Anna Pruna, ha beneït els canvis. Alea iacta est.

Tafanera

Blinklist

Fresqui

Del.icio.us

Barrapunto

Digg

Menéame

Twitter

Facebook

Afegir un comentari Enviar a un amic  
650
2
Comentaris afegits 
Joan T. (Barcelona) 22-03-2010 - 08:46
Exhibició de l'Espanyol davant del Sevilla, aquell equip que vosté afirma que té millor plantilla que el Barça, especialment el "fons d'Armari" com va quedar ben demostrat a Cornellà! A 24 punts, darrera naturalment
enric dalmau (Barcelona) 21-03-2010 - 14:17
Que podem esperar d'un home com David Moner, que va trair a Porta, Samaranch i quants es posin devant amb tal de mantindre el sillon al cuual porta mes de 40 anys
TORNAR