|
18 de Gener de 2010
No es la seva intenció, però la candidatura de Jaume Ferrer només beneficia Sandro Rosell... i per tant perjudica de manera ostensible la candidatura apadrinada per Joan Laporta, la d'Alfons Godall.
Amb el vot laportista dividit, les opcions de victòria de l'exvicepresident esportiu són encara més grans. El soci que vulgui votar continuisme tindrà dues opcions, per tant més possibilitats per a Rosell.
Però com dic, la intenció de Ferrer no és beneficiar el seu antic company de junta. El que no vol el vicepresident de Patrimoni és la continuïtat d'un model que es permet espiar els que dirigeixen el club, basat en el presidencialisme i una manca evident de transparència, malgrat les promeses contràries.
Ferrer, em fa la impressió, vol passar factura el sector oficialista de la junta. Laporta, Godall, Sala i Martín, Oliver... per tot el que ha viscut des de juny de 2003 al costat del president, per les humiliacions que ha patit. I ara, Ferrer no vol dimitir ni quedar fagocitat en la llista de Godall. Al contrari, el vicepresident de Patrimoni se sent fort i amb la paella pel mànec. Sap que amb dues candidatures qui més perd és Laporta.
Queden per fer importants transformacions, com el nou Camp Nou de Norman Foster, la ciutat del soci a Viladecans. Actuacions endegades per Laporta i que hauria de concretar Godall, al costat d'Oliver i Sala i Martín. Ho tenen complicat si Ferrer no recula.
Mentrestant, Rosell es frega les mans.
|
|
710 |
4 |
| Emili Rubio (Teiá) | 18-01-2010 - 17:32 |
| Si el Ferrer li fa el joc al Rosell será perque voldrá jugar a guanyador. Crec qu'el Rosell es lo suficienment inteligent per discerni el traballadors dels trepas. | |
| Carlos Sanmartin (San Andreu de Llavaneres) | 18-01-2010 - 17:29 |
| Millor el Rosell que tots aquests que a pesar de haber estat espiats han seguit a la directiva per interessis propis. Al menys el Rosell va ser consecuent i va dimitir quand va veure cisas que no eran normals. | |
| Penya Nakamura (La Mina) | 18-01-2010 - 15:34 |
| Ah en Rosell!!! Aquell que va portar en Rüstü!! Per cert, Begiristain 4, Fons d'Armari 0 i el Sevilla, que segons vostè té millor plantilla que el Barça, a 15 punts | |
| Salvador Duran (Barcelona) | 18-01-2010 - 12:28 |
| Aixo es lo qu'ha lograt el laporta. Penso que mentres no segueixe el "continuisme" tot es bo. | |
![]() |
|
| Nom: | |
| Vicenç Serrat | |
| Lloc: | |
| Barcelona | |
| Veure el meu perfil | |
2012
| Febrer | Gener |2011
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2010
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2009
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2008
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig |Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs. Els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2012 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - Vicenç Serrat - Ferrer 'juga' a favor de Rosell