e-Noticies | Blogs blogs e-noticies e-noticies.cat

10 de Desembre de 2008

De bitxos raros

Trobo encertada la campanya que ha llançat el PP de Catalunya, reivindicant la normalitat, dintre la pluralitat de Catalunya. No es tracta de voler passar desapercebuts, si no que els plantejaments que fa el PP, sovint compartits silenciosament per molts catalans, han de ser vistos i tractats des de la normalitat i la pluralitat de la nostra societat. Complexes? No, als cordons sanitaris o les grolleres (i exitoses) campanyes d’en Zaragoza, em remeto.

Trobar desencertat, fora de lloc i presumptament delictives “les primàries” (Bono dixit) exaltacions del Diputat Tardà no pot ser de bitxo raro. Denunciar que Zapatero i el PSC ens van prendre el pel amb l’Estatut, no pot ser de bitxo raro. Denunciar els excessos nacionalistes de CiU i ERC, no pot ser de bitxo raro. Defensar la Constitució espanyola, o que les banderes espanyoles onegin als balcons dels ajuntaments catalans en defensa de la legalitat, no pot ser de bitxo raro.

És de bitxo raro, denunciar que la televisió pública catalana en una sèrie que emet en “prime time” permeti que aparegui una diana amb el PP a l’interior?  És de bitxo raro denunciar que el Govern de Catalunya gasta diners en escoles a França, mentre a Catalunya, massa nens estudien en barracons ?

És de bitxo raro discrepar i opinar diferent del que opina l’oasi català ? Reivindico, reivindiquem el dret a pensar com creiem oportú, sense necessitat de ser bitxos raros. En un país lliure, hauria de ser de justícia.

Tafanera

Blinklist

Fresqui

Del.icio.us

Barrapunto

Digg

Menéame

Twitter

Facebook

Afegir un comentari Enviar a un amic  
672
3
Comentaris afegits 
José Miguel (El Prat de Llobregat) 11-12-2008 - 15:07
Ya era hora que reaccionarais.Yo he visto muchas veces pegatinas con el símbolo nazi y las siglas del PP.Obviamente,alguien lo pagaba para echaros de la normalidad democrática en Cataluña.Vuestra histórica falta de reacción explica muchas cosas
papallonesxxi (BCN) 10-12-2008 - 23:06
Tant se val de quin Ajuntament parli, la majoria dels governats pels socialistes no tenen la bandera
Dani (Vilanova i la Geltrú) 10-12-2008 - 17:25
no cal ser bitxo raro per alguna de les coses que diu. per tampoc cal ser bitxo raro per posar vilanova i la getrú. si demana la bandera espanyola als balcons dels ajuntaments, també hem de dir de l'ajuntament d'on venim. Gràcies
TORNAR