![]() |
07 de Febrer de 2017
Jo, abans quan no es parlava malament d’Espanya, ni de la necessitat de trencar, jo em sentia lligat a tots els catalans. M’agradava formar part d’aquesta comunitat singular. I m’incomodava notablement que es malparlés de Catalunya.
En el marc actual, amb dos bàndols clarament enfrontats, molts hem hagut de definir-nos. El soroll del tren del procés, el fum del combustible mal cremat i la velocitat que agafa la màquina en alguns trams, ha fet, que molts catalans no vulguin ni apropar-se a l’andana. Molts catalans estem cansats, estem farts.
Certes manifestacions contra l’estat molesten. Certes promeses sorprenen. És a dir, que sempre senyalin el mateix culpable, el govern central. I que sempre esmentin el mateix paradís, la independència, cansa. Cansa molt!. Doncs, hi ha més culpables. Doncs, hi ha altres solucions.
Molts catalans estem farts perquè veiem que els nostres tampoc han actuat bé!. Molts catalans estem farts perquè la falta de diàleg i la desobediència pot acabar amb uns polítics inhabilitats. Farts del procés!. Farts d'un procés mal dissenyat!. Farts dels dissenyadors!.
![]() |
|
Nom: | |
Martin | |
Lloc: | |
Barcelona | |
Veure el meu perfil |
2017
| Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2016
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2015
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre |2012
| Octubre |Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs, és un espai gratuït i els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2023 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - premsa i educacio - MOLTS CATALANS ESTEM FARTS