![]() |
Les disfresses sovint estan oblidades al fons de l'armari però son un element didàctic de gran valor. El pitjor és oblidar que gairebé sempre anem disfressats de nosaltres mateixos però sense atrevir-nos a treuren's la màscara.
13 de Febrer de 2011
Doncs ara que finalment ha fotut el camp el dictador d'Egipte perquè milions d'egipcis no el volíen, doncs ara els governant dels altres païssos van dient que esperen una ràpida i democràtica construcció d'un nou govern a Egipte. Milions de persones al carrer protestant per Mubarak i a occident el teníem per un dels menys "dolents". Encara no he sentit enlloc que es parlés de les malifetes d'aquest dictador. La majoria d'egipcis sortint als carrers a manifestar-se i abans ningú s'en feia resò de les injustícies egípcies. Així va el món. Es veu que aquest tal Mubarak té una fortuna personal que potser és la més gran del món, quins collons. Quina pena que em fa. Sí, Mubarak fora però no serà jutjat per res. No se l'acusa de res, ningú sap res ni cap Govern estranger es queixarà dels tarctes que tenien amb ell. Només esperen que la transició sigui democràtrica i ràpida per la conveniencia pròpia de poder seguir utilitzant el canal de Suez i d'altres martingales; la puta pela. De moment és l'exèrcit egipci qui té el control. Pobres egipcis si la seva vida política depèn de l'exèrcit, ja els planyo.
Apa, pau i força.
![]() |
![]() |
1116 |
0 |
![]() |
|
Nom: | |
Pau Mora . | |
Lloc: | |
Veure el meu perfil |
2013
| Abril | Març | Febrer | Gener |2012
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Juliol | Juny | Maig | Març | Febrer | Gener |2011
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2010
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig |2009
| Desembre |Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs, és un espai gratuït i els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2023 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - Pau Mora - Disfresses - Mubarak era dolent