![]() |
Les disfresses sovint estan oblidades al fons de l'armari però son un element didàctic de gran valor. El pitjor és oblidar que gairebé sempre anem disfressats de nosaltres mateixos però sense atrevir-nos a treuren's la màscara.
09 de Maig de 2011
Mentre sonava Highway to hell, 5.000.000 de parats anhelaven pujar a les piràmides però estaven rodejades de cocodrils de dents llargues i punxegudes com agulles hipodèrmiques. Sembla que moltes hagin de fer menys por que una de sola infectada amb la sida. -Dame todo lo que llevas o te pincho. -Després de veure's Rambles amunt i Rambles avall, els vikings beuen cervesa com si fos el tallat i pregunten al cambrer: -A la Feria de Abril, fan fora els maricons? Ha de canviar de nom L'Espanyol? La Barcelona World Race ha servit per dir al mon que tot el mar està ple de merda. -I de cop i volta, Georgi Dan canta el veranito de El Corte Inglés. Amb totes aquestes pistes, el nostre heroi, va poder resoldre el misteri. Va pujar cinc cops seguides a la muntanya russa i hauria seguit encara però no volia fer desaparèixer l'encant d'haver tornat a viure intensament, sentint-se jove, alegre, cridaner, excitat, viu. Full Monthy! -Llenceu-lo als gossos que estan famèlics! -Crida el cap. Però ell ja no hi era. Va muntar al seu cavall fidel i va desaparèixer. Alguns el recordaran i explicaran la llegenda als seus fills. D'altres, que el van conèixer personalment, es callaran per no esquinçar la fantasia dels infants. Pel que sé, Silversurfer és viu a un poblet del nord d'Irlanda.
modrojam le are íssassa'l ,tnemavitcefE
![]() |
![]() |
1221 |
0 |
![]() |
|
Nom: | |
Pau Mora . | |
Lloc: | |
Veure el meu perfil |
2013
| Abril | Març | Febrer | Gener |2012
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Juliol | Juny | Maig | Març | Febrer | Gener |2011
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2010
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig |2009
| Desembre |Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs, és un espai gratuït i els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2021 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - Pau Mora - Disfresses - L'assassí és el majordom