![]() |
Les disfresses sovint estan oblidades al fons de l'armari però son un element didàctic de gran valor. El pitjor és oblidar que gairebé sempre anem disfressats de nosaltres mateixos però sense atrevir-nos a treuren's la màscara.
25 de Juny de 2010
La Sagrada Família encara no ha caigut però ja pots apostar per Internet quan caurà. No hi apostaria mai en un lloc d'aquests, ningú regala duros a quatre pessetes. Ara ja ens hem canviat de barri però l'estiu passat encara hi érem i un dia d'Agost hi vàrem anar com si fóssim una família de turistes qualsevol. Amb xancletes, calça curta, barret, ulleres de sol i màquina de fer fotos sense flash. Vàrem anar a peu. Vàrem fer les cues. Vàrem pujar a una torre per una estreta escala de cargol i vàrem baixar ràpidament, ja que allò és estret, estret, estret i van pujant japonesos. Des de dalt, fa gràcia veure Barcelona. Des de dins t'ho has d'imaginar tot perquè està ple de tanques i bastides. El museu de sota és ben interessant però els nens ja en tenen prou i preferixen la botiga. Després vàrem dinar a un restaurantet allà mateix al carrer Sardenya. Vàrem anar a Barcelona per un dia.
Per aquest Sant Joan vàrem passar per allà anant a casa uns amics i encara hi era després de totes les traques, coets potets i TNTs. I el petit em deia, jo no aniré mai més a missa! No m'agraden les escales petites!
Apa, pau i força
![]() |
![]() |
1090 |
0 |
![]() |
|
Nom: | |
Pau Mora . | |
Lloc: | |
Veure el meu perfil |
2013
| Abril | Març | Febrer | Gener |2012
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Juliol | Juny | Maig | Març | Febrer | Gener |2011
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2010
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig |2009
| Desembre |Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs, és un espai gratuït i els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2023 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - Pau Mora - Disfresses - La Sagrada Familia no ha caigut encara