![]() |
Les disfresses sovint estan oblidades al fons de l'armari però son un element didàctic de gran valor. El pitjor és oblidar que gairebé sempre anem disfressats de nosaltres mateixos però sense atrevir-nos a treuren's la màscara.
07 de Setembre de 2010
Tot d'ampolles d'aigua de litre i mig buides i lligades al cos i ja està. Immigrant és el que ve al país d'on es parla per quedar-s'hi provinent d'un altre país normalment perquè allà, les condicions laborals li son molt desfavorables. Normalment venen a treballar, a guanyar-se la vida, a aconseguir diners per les seves famílies. Alguns estan desesperats perquè si no, no s'entén com algú pot pretendre travessar la frontera de Marroc a Ceuta amb l'ajut només d'ampolles d'aigua buides com a flotador. Al pobre home el va rescatar la Creu Roja amb símptomes d'hipotèrmia(l'home). Segurament hi ha casos molt pitjors i fins i tot de gent que ha mort en l'intent, realment s'ha de ser il·lús, infeliç, poc intel·ligent i molt valent per fer quelcom així. L'ex-marit de la meva neboda, al qual no conec, ja l'han enxampat tres vegades a Puerto Rico sense papers i l'han tornat a la República Dominicana. Des de aquí, no sembla pas que la diferència hagi de ser molt gran. A l'última, el va rescatar del mar un vaixell filipí, a ell i al seu company explica; i diu que ja no vol tornar-hi perquè també explica que com no portaven diners, els van tornar a tirar a l'aigua. -Allí, con los tiburones. Una vaina.
Apa, pau i força.
![]() |
![]() |
1008 |
0 |
![]() |
|
Nom: | |
Pau Mora . | |
Lloc: | |
Veure el meu perfil |
2013
| Abril | Març | Febrer | Gener |2012
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Juliol | Juny | Maig | Març | Febrer | Gener |2011
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2010
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig |2009
| Desembre |Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs, és un espai gratuït i els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2023 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - Pau Mora - Disfresses - La disfressa d'immigrant subsaharià