![]() |
Les disfresses sovint estan oblidades al fons de l'armari però son un element didàctic de gran valor. El pitjor és oblidar que gairebé sempre anem disfressats de nosaltres mateixos però sense atrevir-nos a treuren's la màscara.
05 d'Agost de 2010
El clàsic extraterrestre és pintar-se la cara de verd i enganxar-se dues trompetetes a les orelles. Després construim una pistola extranya amb més o menys habilitat i paper de plata i ja només ens falta el vestit. Si pot ser un mono o una jaqueta o el calçat també de plata i un logo del planeta Saturn fet de cartolina. Si ens sortim d'aquests paràmetres ja estarem evocant algún esser concret d'alguna pel.lícula. El que a mi més m'agraden per aconseguits son el de la pel.lícula Mars attack. Si hi pensem una mica i volem creure que realment existeixen els extraterrestres hem d'enfocar-ho pensant en éssers més evol.lucionats que els humans; que es pugui trobar molsa en algun planeta d'una galàxia super-hiper-macro-extra-llunyana no en parlaré ara. De moment els humans son els ésser més evolucionats que coneixem(alguns més que altres). Si provenim d'una serie molt llarga de canvis evolutius, és lògic pensar que aquests supossats extraterrestres qué teoritzem que podrien existir, son com nosltres físicament ò en algun moment de la seva evolució ho van ser. Per reforçar aquesta teoria només cal fixar-se que al planeta terra hi ha diferentes races, alçades, colors i altres diferències però tots tenim un cervell, dues cames, un cor... I dues mans amb cinc dits que s'han relacionat molt estretament amb aquest "final evolutiu". Sembla que a partir d'aquí, seguirem caminant, pensant, escrivint a l'ordinador o fent servir la pantalla tàctil i pocs canvis millorarien una criatura tant perfecte. En tot cas serien, o seran, o son, canvis artificials normalment destinats simplement a l'estètica, és a dir amb un objectiu merament sexual. Sigui heterosexual o homosexual i aquestes dues opcions ja les tenien els homes prehistòrics segons l'obvietat i les recents observacions fetes a La Marche, França. L'únic que ha canviat en tant de temps és la moda( i tot torna). Resumint, que si algun dia ens visiten els extraterrestres, sabrem si estan més o menys evolucionats que nosaltres si es presenten amb corbata com els nostres dirigents o sense. Si tot fa pensar que un astronauta americà, europeu o xinès mai de la vida es presentaria amb corbata, davant dels dirigents del país més influent del planeta habitat d'una galàxia molt llunyana, perquè seria del tot ridícul; perquè aquí que hi viuen els éssers més evolucionats que es sàpiga, la corbata vesteix?
Apa, pau i força.
![]() |
![]() |
1522 |
0 |
![]() |
|
Nom: | |
Pau Mora . | |
Lloc: | |
Veure el meu perfil |
2013
| Abril | Març | Febrer | Gener |2012
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Juliol | Juny | Maig | Març | Febrer | Gener |2011
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2010
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig |2009
| Desembre |Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs, és un espai gratuït i els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2023 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - Pau Mora - Disfresses - La disfressa d'extraterrestre