![]() |
16 de Setembre del 2013
Les persones que vàrem tenir la sort de viure amb més o menys intensitat, amb més o menys proximitat la transició democràtica dels anys setanta i que ara tenim el privilegi de viure la transició nacional de la dècada present, ens és molt difícil no fer comparacions.
Als anys 70, hi havia un fort consens a l’entorn de tres lemes, que l’Assemblea de Catalunya va saber popularitzar. “Llibertat, amnistia i estatut d’autonomia.” Els partits polítics, en molts casos poc estructurats i organitzats, amb clares excepcions, varen saber acceptar, alguns més que d’altres, que la societat civil portes la veu cantant en tot el procés. Associacions de veïns, entitats culturals, partits polítics i organitzacions sindicals en conformaven la principal composició. Tots a una. Els partits polítics també.
No podem oblidar algunes discussions...
Continuar llegint...
![]() |
|
Nom: | |
Montserrat Candini | |
Lloc: | |
Veure el meu perfil |
2015
| Juliol | Juny | Abril | Març | Gener |2014
| Novembre | Octubre | Juny | Maig | Març | Febrer |2013
| Desembre | Setembre | Juny | Maig | Febrer |2012
| Octubre | Juny | Maig | Febrer | Gener |2011
| Desembre | Novembre | Octubre | Juliol | Maig | Abril | Febrer | Gener |2010
| Novembre | Octubre | Setembre | Juliol | Juny | Maig | Març | Febrer | Gener |2009
| Desembre | Novembre | Octubre | Juliol | Juny | Maig | Març |Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs, és un espai gratuït i els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2023 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - Montserrat Candini