![]() |
31 d'Octubre de 2008
Malauradament, estem vivint un moment econòmicament difícil. Difícil pel País i això vol dir per les persones.
Els expedients de regulació d’ocupació s’han disparat i ens trobem a diari amb persones que viuen en pròpia pell aquesta crisi a través de l’atur.
Se’ns dubte aquesta crisis és mundial, però cal que més enllà de les respostes que s’han de donar des d’organismes internacionals, cal un Govern de Catalunya que treballi de valent i a primera línea per donar respostes a la gent.
Per desgràcia, s’ha acabat aquella època en que quan hi havia un problema a una gran empresa, el President de Catalunya i el seu Govern es mobilitzaven i anaven a on fes falta per tal de salvar les inversions a Catalunya o bé treballar perquè no es deslocalitzin empreses. És evident que la deslocalització, les inversions, els EROs són decisions empresarials, però també és veritat que una bona, ràpida i eficaç acció per part del Govern, pot fer que les coses vagin d’una manera o una altre.
La situació és complicada, però segur que ens en sortirem, el nostre és un País que ho ha demostrat en multitud d’ocasions, ara però, ho haurem de fer més desemparats, així, quan hi ha problemes a Nissan la primera interlocució esperem que la faci el ministre i ai l’as! En la conversa personal no se’n recorda de parlar de la factoria de Nissan i ho ha de fer al cap de pocs dies per vídeo conferència. Quan Pirelli té problemes i se li sol·licita al Govern que vagi a defensar els llocs de treball a Manresa el Conseller Huguet ens diu que “aniríem a on fos si ens rebessin”. La SEAT té problemes i algú ha anat a Alemanya?
Calen actuacions en l’acompanyament de treballadors a l’atur, fer de mitjancer en la seva nova ocupació i el Govern és lent i feixuc per donar respostes.
Catalunya se’n sortirà, segur, però serà (parafrasejant els Italians) malgrat el Govern.
![]() |
![]() |
1438 |
1 |
marius (barcelona) | 02-11-2008 - 18:54 |
on és el Govern? On és normalment? Enlloc! No parla, no actua, no pensa... imagino que perquè no sap que fer, ni que dir, ni que pensar... http://latramapolaca.blogspot.com/ |
![]() |
|
Nom: | |
Meritxell | |
Lloc: | |
Barcelona | |
Veure el meu perfil |
2015
| Juny | Abril | Febrer |2014
| Desembre | Novembre | Juny | Abril | Gener |2013
| Novembre | Octubre | Juny | Abril | Març | Gener |2012
| Octubre | Setembre | Juny | Maig | Març | Febrer | Gener |2011
| Octubre | Setembre | Juliol | Maig | Març | Febrer | Gener |2010
| Desembre | Novembre | Setembre | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer |2009
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març |2008
| Novembre | Octubre | Setembre | Juny |Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs, és un espai gratuït i els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2023 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - Meritxell Borràs - Amb el que està plovent, a on és el Govern?