![]() |
14 d'Abril del 2010
L’entrevista que va realitzar, el darrer dilluns, la Mónica Terribas al president de CiU ens va permetre observar un Artur Mas segur de si mateix i del seu projecte.
L’Artur Mas se’ns va presentar com el polític que realment coneix la realitat i les necessitats de la gent. Les coneix de primera mà, fruit de les seves nombroses visites arreu del territori i de les moltes reunions amb els diferents representats de la societat. Gràcies a aquestes és conscient que la crisi econòmica, l’atur i els problemes per arribar a final de mes són la principal preocupació al carrer. Per això, des de fa temps, l’Artur Mas també és el candidat d’un partit, Convergència i Unió, que treballa per un objectiu i una prioritat: aixecar Catalunya i superar la crisi que ens afecta.
Per aconseguir aquesta fita, cal impulsar, des de la il·lusió, un...
Continuar llegint...
![]() |
|
Nom: | |
Meritxell | |
Lloc: | |
Barcelona | |
Veure el meu perfil |
2015
| Juny | Abril | Febrer |2014
| Desembre | Novembre | Juny | Abril | Gener |2013
| Novembre | Octubre | Juny | Abril | Març | Gener |2012
| Octubre | Setembre | Juny | Maig | Març | Febrer | Gener |2011
| Octubre | Setembre | Juliol | Maig | Març | Febrer | Gener |2010
| Desembre | Novembre | Setembre | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer |2009
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març |2008
| Novembre | Octubre | Setembre | Juny |Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs, és un espai gratuït i els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2023 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - Meritxell Borràs