![]() |
12 de Desembre de 2013
El PP sembla entossudit a fer el possible per dificultar la recuperació econòmica. La seva darrera ocurrència ha estat no finançar els 3.6000 milions d'euros derivats del dèficit de tarifa que havien d'anar a càrrec dels pressupostos generals de l’Estat per evitar que repercuteixi en un augment del rebut de la llum. No és reduint el recursos de les famílies com aconseguirem reactivar el consum. Encarint la factura elèctrica de les empreses tampoc farem que siguin més competitives i que, per tant, puguin generar més riquesa. I no podem oblidar que són les úniques que poden crear ocupació
A més, el PP ha pres aquesta decisió d'amagat del Senat amb premeditació i traïdoria, obviant el debat parlamentari. Una vegada més el govern del PP no escolta raons i tira pel dret per prendre una decisió que afectarà molt negativament l’economia familiar i l’economia productiva. Sabem que d’una manera o d’una altra les companyies elèctriques ingressaran aquests 3.600 milions d’euros.
Des de Convergència i Unió ens manifestem radicalment en contra d'aquesta decisió del govern de l'Estat de no incorporar en els PGE aquest finançament del dèficit tarifari. Per aquest motiu també instem el PP a rectificar. Encara és a temps d’evitar castigar encara més les famílies i les petites i mitjanes empreses. Amb pals a les rodes del consum i de la productivitat no aconseguirem aprofitar la millora econòmica que els indicadors macroeconòmics comencen a mostrar.
Marta LLorens, vicepresidenta portaveu d’Unió Democràtica de Catalunya
![]() |
![]() |
775 |
0 |
![]() |
|
Nom: | |
Marta Llorens | |
Lloc: | |
Veure el meu perfil |
2014
| Abril | Març | Febrer | Gener |2013
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2012
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2011
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Juliol | Juny | Maig |Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs, és un espai gratuït i els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2023 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - Marta Llorens - El PP juga amb la llum i ens deixa a les fosques