e-Noticies | Blogs blogs e-noticies e-noticies.cat

05 de Maig de 2009

Ahir va finalitzar el període per presentar al·legacions  al Pla Urbanístic del Tres Turons. No és d’estranyar la mobilització del veïns afectats de la zona i l’allau d’al·legacions que s’han entrat. Amb aquest Pla l’Ajuntament  de Barcelona demostra un cop més la manca de sensibilitat que té amb el ciutadans d’aquesta ciutat. Aquest és un Pla que en lloc de desafectar a tos els veïns afectats des de fa més de trenta anys per un Pla, que es va fer de forma discrecional i sense sentit , el que acaba fent és sentenciar definitivament tres-centes famílies que havien posat l’esperança que algun govern democràtic municipal desfés el que s’havia fet abans.

Aquest veïns porten més de trenta anys  vivint en la  inseguretat que suposa que qualsevol dia els poden expropiar, sense poder posar les seves cases com  aval, sense poder fer millores de reforma..això si pagant tots els impostos municipals!!. I ara desprès de trenta anys de govern socialista sense arreglar el tema els hi diuen que han de marxar de casa.

Senyors del govern bipartit municipal, ara el que toca és desafectar aquests veïns i retornar-los la confiança i la seguretat que necessiten. Ara no toca fer fora de casa seva tres-centes famílies Ara toca arranjar el parc que els envolta, que porta els mateixos anys de deixadesa municipal. Un Parc que cal millorar molt  i mantenir.  Perquè el que no sé si saben aquesta gent que ens governa  a Barcelona és, que  el que està en millors condicions del parc del Tres Turons són les cases que ells volen tirar.

Avui però els vull donar una esperança a aquestes famílies. El  canvi a Barcelona és a prop i en Xavier Trias aposta  per un Parc mixt amb habitatges en el seu interior que generin vida i seguretat al Parc; un Parc net i cuidat; un Parc amb activitats i serveis. Aquest ha de ser i serà el Parc del Tres Turons del futur.

Tafanera

Blinklist

Fresqui

Del.icio.us

Barrapunto

Digg

Menéame

Twitter

Facebook

Afegir un comentari Enviar a un amic  
1991
3
Comentaris afegits 
maite (l'hospitalet) 13-05-2009 - 22:32
baix i fonteta fetes abans del 1976 però el consistori al di precari es = a ocupar un lloc que no es nostre, això no es,tenim permisos.Ells manen i les ganes de tenir es tanta que es creuen que hem de permetre decideixin en la n/economia, on/com viure
luisa (L'Hospialet) 11-05-2009 - 16:23
tres turons el cami fonteta, por el mismo plan quieren echar a 20 familias. No importa esfuerzos, ilusiones etc.para lograr una casa acogedores/digna. antes tenias una casa TUYA, ahora puden echarte cuando quieran, ellos deciden tu vida,tu debes acatar
Margareth (Mollerussa) 07-05-2009 - 11:34
Qui coi és aquesta senyora? El mínim que ha de fer l'autora d'un blog és presentar-se...
TORNAR