|
07 de Gener de 2010
Ahir van començar oficialment les rebaixes. L'any 2009 ha estat un any difícil pel comerç a la ciutat de Barcelona. La crisi econòmica, afegida a la climatologia, ha afectat d'una forma especial les vendes i els comerciants no tenen més remei que dipositar en aquest període de rebaixes l'esperança per tancar una temporada que voldrien oblidar.
El comerç de la nostra ciutat està liderat per gent amb iniciativa, empenta i responsabilitat, que li preocupa dependre d'unes rebaixes per intentar salvar la temporada.
Per contra, tenim un govern socialista a Barcelona que està sempre de rebaixes, i no només no demostra cap preocupació, sinó que encara té el cinisme d’intentar vendre que el que fa és un èxit.
Podríem fer un llarg inventari de les últimes rebaixes a les que ens ha sotmès el govern de Jordi Hereu: la llei de la dependència (prestacions rebaixades i amb una entrega súper endarrerida); finançament de la carta municipal (que mai arriba); residencies i centres de dia per gent gran (20 previstos, 0 realitzats); estació de la Sagrera (entrega a llarg termini i sense data fiable, i, amb una nova rebaixa, les plusvàlues seran per l’Estat); castell de Montjuïc (lliurat amb hipoteques); desplegament efectiu de la justícia de proximitat a Barcelona (on és?), la participació de l’Ajuntament en la gestió de l’aeroport (una utopia amb el govern municipal actual)...
I, per si no teníem prou rebaixes, encara és hora que escoltem que l’alcalde Hereu digui alguna cosa per la súper rebaixa que ha significat el traspàs de Rodalies a la Generalitat. O potser pensa que no això no va amb ell? Potser pensa que això no afecta a Barcelona i a la seva gent? De fet és coherent amb la seva despreocupació sobre el fet que el TGV passarà per la Sagrera i no hi haurà l'estació feta!
|
|
1123 |
1 |
| MARTI(Gracia) (BCN) | 14-02-2010 - 19:55 |
| La senyora Fandos te una percepció de la realitat de Barcelona bastant certa.A casa tenim comerç i tothom,inclús simpatitzants d´esquerra i del psc ,estan contrariats.Això es un desgavell.Crec que cadadiaque passa el senyor Hereu es més lluny de Barcelona | |
![]() |
|
| Nom: | |
| Maite Fandos | |
| Lloc: | |
| Veure el meu perfil | |
Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs. Els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2012 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - Maite Fandos - Les rebaixes socialistes