![]() |
05 de Juliol del 2013
"Vostè no és Catalunya i no pot parlar en nom de tots els catalans, Catalunya és un país plural”. Amb aquestes paraules em va respondre el president del Govern espanyol, Mariano Rajoy, fa unes setmanes, en la sessió de control al Senat, quan li vaig reclamar que escoltés Catalunya, que tenim dret a decidir i també a construir un projecte de futur que generi esperança a un poble. Perquè, evidentment, en cap cas, m’he atorgat la representativitat d’una nació tan plural com ho és la nostra.
En la mateixa línia, el ministre d’Hisenda, Cristóbal Montoro, s’havia dirigit al meu company de files, el senador per les Terres de l’Ebre, Ferran Bel i a la senadora d’ERC i també a mi mateix, en altres sessions plenàries.
Aquesta forma de respondre està fora de tota regla. Per això, aquest dimarts, davant la Junta de...
Continuar llegint...
Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs, és un espai gratuït i els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2023 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - Josep Lluis Cleries