e-Noticies | Blogs blogs e-noticies e-noticies.cat

12 de Juny de 2008

La "democràcia" socialista

Dies després de la protesta de la JNC contra l’Ajuntament de Barcelona, els joves que en formen part m’han fet arribar un escrit en què es queixen de les actituds del govern barceloní i de certs polítics. Més enllà de qualsevol rauxa, als joves també cal escoltar-los i per això, avui, vull fer públic el seu punt de vista sobre allò que els va motivar a organitzar aquell acte:
 
“El  4 de juny, coincidint amb el Plenari de les Corts, la JNC de Barcelona va fer un acte pacífic i reivindicatiu que va consistir en desplegar 6 pancartes amb el lema “Hereu incapaç. Cessió del Bruc ja!. www.canvijove.cat” i la lectura d'un petit manifest. Exigíem a la regidora socialista Montserrat Sánchez i a l’alcalde Hereu que compleixin amb els compromisos adquirits de reclamar al Ministerio de Defensa la cessió gratuïta de la caserna del Bruc a l’Ajuntament, tot sigui dit, ara que una destacada dirigent del PSC-PSOE dirigeix el Ministerio en el “gobierno amigo de España”. L'actuació dels militants nacionalistes no va durar ni un minut i es va enllestir sense més dilació amb la intervenció de la força pública a qui no se li va oposar cap mena de resistència.
Tenim un alcalde que durant el seu primer any de mandat ha demostrat a bastament tics autoritaris en no respectar la voluntat majoritària de les forces polítiques que integren l'Ajuntament de Barcelona. Des de la negativa municipal a la construcció del túnel del TGV per sota del Temple de la Sagrada Família a la negativa municipal per construir la muntanya russa del Tibidabo, la incapacitat per aprovar un Pla d’Acció Municipal o el darrer exemple d’ignorar els acords presos per reclamar la cessió de les casernes de les Corts.   


Sobta, per tant, que el primer secretari del PSC-PSOE a la ciutat de Barcelona, Joan Ferran, tingui la baixesa política d'emetre un comunicat i signar un article en aquest mateix diari acusant la JNC de “trencar la normalitat democràtica”. Un Joan Ferran que ignora les trapellades antidemocràtiques del seu Alcalde. El mateix Joan Ferran que es dedicava amb piquets d'una trentena de militants del PSC a assaltar els vellets que assistien a la Convenció Nacional de la Gent Gran durant els governs de CiU amb la finalitat d'intimidar-los i que pertany a un partit polític que quan era a l’oposició al Parlament incitava a manifestar-se i fer el mateix tipus d’actes com el fet per la JNC de Barcelona dijous passat.
Sembla que els socialistes tenen la pell molt fina quan són tractats de la mateixa manera que tractaven ells els seus adversaris polítics durant anys”

Doncs, queda dit i escrit.

Afegir un comentari Enviar a un amic   436 3
Comentaris afegits 
Anna 13-06-2008 - 19:59
endavant J!
Quanta raó els de la JNC!
Natàlia 13-06-2008 - 00:54
crosta
Tranquil, Jordi, tranquil, és el de la crosta que s'ha d'arrencar a tv3. Si us plau utilitza la teva influència per fer costat als actuals dirigents, tv3 és la nostra gràcies a l'esforç de gent com tu i ni tan sols el fet que ara governin aquells que la criticaven tant impedirà que la defensem. Quant de mal fa el marxisme a la gent de casa bona!
Josafat 12-06-2008 - 23:41
Tenen raó
Tota la raó del món els de la JNC.
TORNAR