![]() |
11 de Maig del 2011
Milers d'alumnes manquen d'un aula digna. La situació és especialment greu a Catalunya. Els escolars del col·legi Mediterrània aprenen en classes d'amb prou feines 20 metres quadrats
Mentre observava com les excavadores engolien l'antic col·legi Mediterrània, Montse, una de les mares del centre educatiu barceloní, fantasiava amb veure aviat a la seva filla Paula en una escola assolellada, d'amplis patis, i més segura que l'antiga, clausurada per les autoritats en detectar-se una patologia estructural a l'edifici. Això va ser a l'octubre de 2007. Ara, quatre anys i mitjà més tard, aquesta mare i moltes altres segueixen batallant amb la Generalitat i l'Ajuntament perquè el nou Centre d'Educació Infantil i Primària CEIP Mediterrània, del que encara no s'ha exposat públicament ni el projecte de construcció, sigui una realitat.
Mentre, els...
Continuar llegint...
![]() |
|
Nom: | |
jordi | |
Lloc: | |
Veure el meu perfil |
2015
| Març |2014
| Desembre | Novembre | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Gener |2013
| Octubre | Juny | Maig | Abril | Març | Gener |2012
| Desembre | Setembre | Juliol | Juny | Maig | Abril | Febrer | Gener |2011
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Juliol | Maig | Febrer |2010
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2009
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2008
| Desembre |Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs, és un espai gratuït i els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2023 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - jfk informa