![]() |
05 de Juny de 2015
No em fa cap por que governi Ada Colau a Barcelona. Francament, crec que la por a què governin els qui han manifestat que t'odien profundament no és la resposta amb què s'han de trobar. La resposta són les actituds, les accions i el posar en valor les dades que avalen que Colau no farà millors polítiques socials de les que ha fet l'alcalde Trias.
La resposta serà que el Parlament aprovi i apliqui les iniciatives del govern del president Mas per exercir el tempteig i retracte dels habitatges propietat de les entitats financeres per adquirir-los abans que ho facin fons d'inversió. La resposta és posar Colau i els seus davant el projecte de llei que gravarà amb un impost els habitatges buits.
Vaig conèixer Colau quan va venir a la Comissió d'Investigació sobre la desfeta de les caixes d'estalvi, que es va fer al Parlament. Li vaig sentir criticar la idea, que no s'ha dut a terme i no va ser mai una proposta, que el Govern es pogués vendre el parc d'habitatge públic. I li vaig intuir el llautó quan li vaig requerir la opinió sobre el que havia fet el Consell Comarcal del Barcelonès amb els habitatges públics que va vendre, amb gent a dins, als fons d'inversió que també havien adquirit pisos a la Comunitat de Madrid. No va contestar. No ho va criticar. No en va dir ni piu. Ai! vaig pensar....Ada Colau ens detesta. Trias no ha tingut mai comptes opacs, però ella li ha dit que era la màfia. Una màfia s'organitza en el temps, i Trias en quatre anys només n'ha tingut per mantenir la marca Barcelona al més alt nivell. No li tinc por, però veurem si ella és capaç de superar per l'esquerra l'alcalde més progressista que ha tingut Barcelona, des de Maragall.
![]() |
![]() |
2655 |
0 |
![]() |
|
Nom: | |
Ferran | |
Lloc: | |
Veure el meu perfil |
Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs, és un espai gratuït i els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2023 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - Ferran Falcó - Colau no fa por