e-Noticies | Blogs blogs e-noticies e-noticies.cat

15 d'Octubre de 2008

100!

Aquest és l'article número 100 del blog Estrelles llunyanes, dins els blogs que e-noticies ha estat tan amable de posar a disposició dels seus lectors.

Per la meva banda, estic content del resultat fins el moment: aquest blog em permet escriure i gravar els pensaments que tinc en un moment donat, i que molt segurament, si no els escrivís, es perderien a les profunditats de la meva escassa memòria. També em permet mostrar aquests comentaris a un públic que probablement comparteix les meves inquietuts: la economia, Catalunya i les ciències.

En particular, hi ha molt pocs mitjans en català, i aquest és un d'ells. A més, e-noticies mostra notícies que probablement no apareixen a cap altre mitjà de comunicació. De vegades uso aquestes mateixes notícies per a donar un toc personal d'opinió, que crec que enllaça prou bé amb les notícies mateixes d'e-noticies, que no acostumen a tenir una secció explícita d'opinió.

Un objectiu en una segona fase d'aquest projecte de blog (el primer era començar-lo i arribar a una massa crítica d'articles) és anar creant un repositori d'articles que no siguin tant del dia a dia, sinó que es puguin fer servir com a arxiu de consulta. M'agradaria que aquest blog fos útil als seus lectors en aquest sentit.

I és clar, m'encantaria que cada cop hi haguessin més lectors, i que contribuissin més a la secció de Comentaris. La progressió fins ara és bona, vaig començar amb 2 o 3 lectures (per sort, cap de coneguts, encara no he parlat d'Estrelles llunyanes a amics i familiars), i ara ja hi ha alguns articles que van pels 50 lectors. Però encara hi ha camí per a recórrer: els articles que no són de la secció d'Usuaris tenen molts més lectors.

Quelcom que voldria demanar als Editors d'e-noticies és que donin, si és possible, més visibilitat als blogs dels Usuaris. No crec que la manca de lectors d'aquests blogs (en comparació amb els altres blogs d'e-noticies) sigui per la manca intrínseca d'interès, sinó per la seva posició més desfavorable en la pantalla.

I en resum, dir que estic molt content de la existència d'aquest blog, i que duri!

 

Tafanera

Blinklist

Fresqui

Del.icio.us

Barrapunto

Digg

Menéame

Twitter

Facebook

Afegir un comentari Enviar a un amic  
738
0
Comentaris afegits 
No hi ha comentaris afegits a aquest article.
TORNAR