e-Noticies | Blogs blogs e-noticies e-noticies.cat

11 d'Agost de 2008

Una assemblea a la búlgara

Joan Laporta ja ha convocat l'Assemblea General Ordinària del Barça que, entre d’altres assumptes, ha de tractar de la seva continuïtat al capdavant de l’entitat. Com els bons dictadors, ell fa el reglament i es munta l'acte a la seva mida. Un acte que, cal recordar, al seu dia Laporta va qualificar com “reunió de l’Imserso”, menyspreant i vexant els integrants de l’Assemblea del Barça com mai ningú ho havia fet abans.
 
El millor del cas és que ell, com a president, no ha fet res en cinc anys per canviar la tipologia de l’Assemblea del club ni els Estatuts, que tant havia criticat.
 
Si el Vot de Censura el va convocar Laporta en ple mes de juliol, a sis dies d’haver començat el mes, aquesta vegada ho ha fet també en ple període de vacances, a set dies del final del mes d’agost, el dia 24, que és diumenge i no hi ha activitat al Camp Nou.

No hi ha cap dubte que, com en el cas del Vot de Censura, Laporta pretén un funcionament de la votació a la búlgara, és a dir, com aquells congressos del règim comunista búlgar en el que, de vegades, hi havia més vots de suport al dictador que presents a la sala on es feia el congrés del partit.

Després de que el 60,6% dels socis que van votar en la moció li diguessin que fotés el camp, el Barça fa més propaganda del partit del Gamper que del de dimecres al Camp Nou, en el que el Barça es juga quasi la temporada, com és participar a la propera Champions League.

Laporta sap que el Camp Nou el rebrà d’ungles i tot fa pensar que cerca que hi hagi la menor quantitat de socis possible. Sap que és una mena d’okupa, indigne de seure al lloc reservat per al president del club. La democràcia que entén Laporta està en funció de la seva conveniència. I així està passant els millors anys de la seva vida, a costa del Barça i dels diners dels socis.
 

Tafanera

Blinklist

Fresqui

Del.icio.us

Barrapunto

Digg

Menéame

Twitter

Facebook

Afegir un comentari Enviar a un amic  
894
3
Comentaris afegits 
Alfons Ferran (Solsona) 14-08-2008 - 09:56
Vinga va... fem una ironia: "Visca Oriol Giralt!"
jo (bcn) 11-08-2008 - 20:32
Domènec Garcia, res del que escrius te cap interès.
Jaume (Calella) 11-08-2008 - 17:19
HA HA HA, com se te'n va la castanya, Domingo! Fot-li, que és de Reus, aboca tota la porqueria que puguis sobre en Laporta! Que no t'agrada el projecte Guardiola? A mi m'entusiasma.
TORNAR