|
17 de Març de 2009
En una minsa mostra d’obertura informativa, Jan Laporta va parlar a RAC-1 sobre alguns temes d’actualitat blaugrana. No va ser massa el que va dir, però almenys sabem què circula pel seu cervell. Ara sabem que vol deixar lligat de peus i mans al seu successor, no solament en el contracte de les samarretes (fins 2018 amb Nike) i televisió (fins 2013 amb Mediapro), sinó també pel que fa a la secretaria tècnica doncs sembla que vol fer-li un contracte més llarg a Begiristain. Qui fa tot això és el que deia que Núñez no podia signar contractes més enllà de la finalització del seu mandat. Recordeu?
Va dir també que ha lluitat molt per l'estabilitat institucional, allò que ell va dinamitar quan era Elefant Blau. Laporta té sort que no hi ha cap partit polític que recolzi una oposició, com ell va trobar-la a Convergència al seu moment per anar contra Núñez, amb la col·laboració de TV3 i la resta de mitjans oficials de la Generalitat. I també te sort que tingui amenaçada tota la premsa esportiva perquè ignorin, si més no, les seves barrabassades, i que la dita premsa hagi baixat el cap submisament.
Però el que no va poder amagar és que al Vot de Censura, el 60,6% dels votants li diguessin que fotés el camp i només el recolzés un 37,4%. La candidatura continuista que vol preparar per seguir remenant les cireres ho té clar, perquè els directius també van ser motius de censura per part dels socis en la iniciativa endegada per Oriol Giralt. El més preocupant, però, és que aquest home segueix entestat amb el projecte de Foster, quelcom que en aquest moment és irrealitzable. Va revelar que l’arquitecte trucarà l’alcalde Hereu per tal de desencallar l’assumpte.
Per bé del Barça esperem que Jordi Hereu no aixequi el telèfon quan rebi la trucada. En aquests moment, segons el experts, els terrenys del Mini Estadi valen la meitat del que valien fa un any. O sigui, menys de 80 milions d’euros, mentre el projecte de Foster, taxat inicialment en 240, deu està ara per sobre dels 300 milions, sense contar la factura del nou Palau Blaugrana que s’haurà de construir.
Llàstima que Laporta no informés també sobre els diners que es treuen a l’estranger amb els centres Xics, si ha trobat ja l’ordinador que li van robar del seu despatx, el contracte que ha incomplert amb TV3, ídem del d'Audiovisual Sport, les classes de català que havien de rebre els jugadors, les raons de l’acord frustrat amb la MLS, la due dilligence de l’època Gaspart, etc.
|
|
1002 |
4 |
| Empleat FCB (BCN) | 21-03-2009 - 18:52 |
| El Toni Ruin torna a atacarte. Pero estiguis tranquil que aqui a can Barça tots esperem els teus comentaris. Endavant i no afluixis, que est l'unic que s'atraveix amb el sàtrapa. | |
| Domingo Garcia (o el que el sr nyunyes disposi) (Barcelona (o el que el sr nyunyes digui)) | 19-03-2009 - 18:59 |
| Espero la trucada del senyor Nynyes per saber de que he d'escriure el proxim pamflet, vull dir article, antilaporta. Sr nynyes, espero la seva trucada, a disposar. | |
| Pallars Independent (Txeroquilandia) | 18-03-2009 - 18:24 |
| Domenech: Ets patètic. ¿ a qui creus enganyar? Recordem el teu passat com a servil nuñista, anomenat "l'inquisidor". Fins i tot els periodistes et conssideràven el rastrer màxim, gens de fiar. No m'agrada Laporta però al costat teu mereix esser santificat | |
| Domènec Garcia. (Domènec Garcia.) | 18-03-2009 - 16:55 |
| Això mateix senyor Hereu, no despengis el telèfon, si et truca el senyor Domènec Garcia. | |
![]() |
|
| Nom: | |
| Domènec Garcia | |
| Lloc: | |
| Barcelona | |
| Veure el meu perfil | |
2011
| Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2010
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2009
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2008
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny |Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs. Els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2012 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - Domènec Garcia - Hereu, no despengis el telèfon!