|
Comentaris sobre temes socials, arts plàstiques i poesia amb la visió d'una català amb 43 anys de residencia a Suïssa
09 de Desembre de 2011
![]()
Un lector del meu blog, Pep de Badalona, va publicar un comentari al meu escrit "El burro alemany" i em va tractar d'imbècil.
Escriu el Pep: "Jo tinc un nombre determinat de vacances durant l'any i les distribueixo com em rota previ avís a la meva empresa", i acaba argumentant que "els ponts no són vacances addicionals".
El Pep de Badalona, que em va tractar d'imbècil, es va precipitar perquè ni va llegir bé el meu escrit en forma de conte, ni tampoc va llegir els diaris on tant els sindicats UGT com CCOO i la CEOE, va explicar que estaven disposats a negociar la reducció dels "ponts". Sembla ser que cada dia perdut per un "pont" pot tenir un cost de fins un 0,45% del PIB.
Que el Pep de Badalona, que em va tractar d'imbècil, faci el que li rota amb els seus dies de vacances ho ha d'agrair a la seva empresa. De fet, i no és res nou, tantes festes i tants "ponts" són una pèrdua econòmica pel país i tots, els que fan el que els rota i els imbècils com jo, han de recapacitar si prefereixen l'interès personal o l'interès comú.
|
|
201 |
0 |
![]() |
|
| Nom: | |
| Ramon Boixet | |
| Lloc: | |
| Veure el meu perfil | |
2012
| Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2011
| Desembre | Novembre | Juliol | Abril | Març | Febrer | Gener |2010
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2009
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2008
| Desembre | Novembre | Octubre |Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs. Els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2012 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - De Suïssa estant - Tornem-hi amb "El burro alemany"