e-Noticies | Blogs blogs e-noticies e-noticies.cat

18 de Febrer de 2010

El debat d ‘ahir al Parlament espanyol que per higiene mental no vaig seguir en directe a la televisió malgrat que per cable arribava a Suïssa, i que només conec per resums de la premsa, dona una imatge més aviat trista i que pot ser un exemple per Catalunya.


Tothom està d'acord que la situació laboral i econòmica a Espanya és molt delicada i els comentaris que cada dia es poden llegir als diaris seriosos europeus col•loquen el país al mateix nivell de „quasi fallida "al costat de Grècia i Portugal. L'euro està en perill de caiguda i tothom va esverat de tal manera que les pressions de l'UE ja han començat a arribar a Madrid i encara seran més intenses les properes setmanes.


L'espectacle del Congrés de Madrid ha de donar motius als polítics catalans per definir-se i ser efectius en lloc de brillants. El president ZP sense idees per combatre la crisi va apel•lar al pacte d'Estat, que no és res més que un artifici per engrescar l'oposició i repartir-se les culpes si no s'arriba a cap millora, com és previsible. L'oposició, també sense idees, només va proposar deixar la cadira lliure per ocupar-la ells.


A Catalunya convé que els nostres polítics en prenguin nota: un president sense idees fora las de no plegar i repetir si pot ser, i una oposició que només vol la caiguda dels que manen i que no pot presentar un programa de govern convincent són catastròfics pel país. De manera que no fem com els de Madrid, que la gent només espera decisions en la bona direcció, vinguin d'on vinguin.

Tafanera

Blinklist

Fresqui

Del.icio.us

Barrapunto

Digg

Menéame

Twitter

Facebook

Afegir un comentari Enviar a un amic  
1176
3
Comentaris afegits 
FERRAN (BARCELONA) 18-02-2010 - 11:13
control a totes les administraciones públiques? Els polítics catalans, prendre exemple? Vols dir que hi ha alguna diferència entre els Montilla, Carod, Serna, Pujol Ferrusola i els Zapatero, Rajoy, Corbacho (que vé de Cat, per cert) o Aido?
FERRAN (BARCELONA) 18-02-2010 - 11:11
no vull ni pensar en que tinguéssim president de la República. Ja ens està bé que ens designessin un àrbitre, pel que veig. Solucions?; no t'enganyis, només vindran de fora quan no hi hagi remei. Qui té pebrots de posar el murrió de la despesa sense
FERRAN (BARCELONA) 18-02-2010 - 11:09
Hi ha un seguit de reflexions a fer. Primera, malgrat les crítiques que sovint, i amb raó, rep l'institució monàrquica, crec que el Rei ha estat l'únic que ha estat a l'alçada pel que fa al seu paper. Ni president del govern ni oposició tenen nivell.
TORNAR