![]() |
07 de Gener de 2013
Per què Telefónica ha fitxat un dels cinc pitjors directius del món?
Com a client de Movistar m’agradaria conèixer els motius pels quals la meva empresa de telefonia ha confiat en algú que al 2011 anunciava a beneficis a Bankia de 309 milions, i un any després registrava pèrdues de 3.000 milions.
En un país decent, Rato hauria comparegut per demanar perdó a tots els afectats per l’enfonsament del banc. Però aquí se’l recompensa amb un lloc de prestigi en una empresa capdavantera.
Rato també va sortir trasquilat del Fons Monetari Internacional. Tres anys després de plegar com a Director Gerent de l’FMI, l’ens va difondre un informe que criticava la gestió del polític i la seva incapacitat per preveure la crisi que avui patim i que es gestava aleshores.
Per acabar amb la seva trajectòria, Rato va ser l’artífex de les privatitzacions espanyoles més sonades, com Tabacalera, Endesa i... Telefónica! quan era vicepresident segon i ministre d’Economia.
Tant és que Espanya s’enfonsi en la misèria i que els excessos els hagi de pagar la ciutadania. En aquest país, on les grans empreses demostren no tenir cap mena d’empatia amb la situació dels més desafavorits, impera l’amiguisme i els favors político-econòmics s’han de tornar.
Entre el capital acumulat i la indemnització d’1,2 milions d’euros que rebrà de Bankia, o sigui dels contribuents, Rato no necessitaria treballar més. Però això li és igual.
Mentre la Justícia decideix si condemna Rato, jo decideixo donar-me de baixa de Movistar.
![]() |
![]() |
1222 |
0 |
Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs, és un espai gratuït i els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2023 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - blogging - Telefónica i l'escopeta nacional