![]() |
20 de Setembre del 2011
El Consell Nacional del PSC, celebrat el passat dissabte 17 de setembre, va ratificar Carme Chacón com a candidata a les eleccions generals per Barcelona. L'actual ministra de Defensa, va ser fortament aplaudida i recolzada pels seus companys de partit, i va dir defensar "una Catalunya que lideri una Espanya avançada" per altra banda, va assegurar que la dreta anticatalana, que va qualificar de "feroç", s'encarna en "politiquets, togues i tertulians".
Carme ja va ser cap de llista per la circumscripció de Barcelona l'any 2008. Aleshores el PSC va obtenir el millor resultat de la seva història en vots, més d'1,6 milions, si bé és cert que en escons (en aquesta ocasió va treure 25) es va quedar a 3 dels 28 que va aconseguir Raimon Obiols, cap de llista a les eleccions generals de 1982.
Molt i molt despresa...
Continuar llegint...
![]() |
|
Nom: | |
Bernardo | |
Lloc: | |
Barcelona | |
Veure el meu perfil |
2013
| Juliol | Juny | Abril | Març | Febrer | Gener |2012
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2011
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Juliol | Juny | Maig | Abril | Gener |2010
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Juny | Maig | Abril | Febrer | Gener |2009
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Juliol | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |2008
| Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Juliol | Juny |Avís legal
E-notícies no es fa responsable de les opinions manifestades en els blocs, és un espai gratuït i els comentaris dels usuaris no constitueixen part de la línia editorial d'e-notícies. E-notícies es reserva el dret de suprimir, per qualsevol raó i sense avís previ, qualsevol comentari o l'opció d'incloure comentaris en els blocs.
© 2008 - 2023 Blogs e-notícies.
Els blogs d'e-noticies - Bernardo Fernández